Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiatrak na wisko powinien się obracać od razu po uruchomieniu silnika przy czym na zimnym silniku powinien mieć pewien poślizg względem osi pompy wody (obracać się wolniej niż oś pompy wody), a na rozgrzanym poślizg powinien się zmniejszyć (mniejsza różnica obrotów wiatraka i osi pompy wody, czyli obroty wiatraka bliższe obrotom osi pompy).

Działanie możesz sobie sprawdzić na zimnym i rozgrzanym silniku jak jest unieruchomiony: przy zimnym opór podczas obracania wiatraka powinien być mniejszy, a przy rozgrzanym większy.

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.