Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

E-28 528iA. Chcę wymienić pierścienie. Głowica jest już zdjęta. I teraz zastanawiam się co dalej. Czy wyjąć silnik, czy może uda się to zrobić bez wyjmowania. Robił to już ktoś z was? Wlazłem wczoraj do kanału i zacząłem odkręcać miskę olejową. Ale niestety nie da się jej zdjąć bo przeszkadza ława do której przykręcony jest silnik i część zawieszenia.

 

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

 

Pozdrawiam

MAX

Opublikowano
W E28 nie wyjmiesz miski bez uniesienia silnika... :( Przynajmniej tak jest w 2,4td...

 

Zdążyłem to zauważyć. Zastanawiałem się tylko, czy lepiej będzie wyjąć silnik czy go unieść. Chodzi głównie o dojście z kluczem do korobowodów. Dziś będę walczył dalej. Mam nadzieję, że obejdzie się bez wyjmowania silnika.

 

Pozdrawiam

MAX

Opublikowano

Jeżeli chodzi o wymianę pierścieni to wiadomo że warto mieć motor na zewnątrz.

Pytanie co się stało że chcesz wymieniać pierścionki.

Opublikowano
Jeżeli chodzi o wymianę pierścieni to wiadomo że warto mieć motor na zewnątrz.

Pytanie co się stało że chcesz wymieniać pierścionki.

 

Wymieniam pierścionki przy okazji wymiany tłoków. A tłoki wymieniam dlatego, że mam nieodpowiednią głowicę do tłoków, które mam teraz w aucie. A że mam 2 silniki (2 różne kpl. tłoków i 2 jednakowe głowice) muszę zrobić 1 dobry silnik.

Opublikowano

Największą swobodę będziesz mieć mając blok na zewnątrz, do takiej pracy potrzebna jest precyzja.

Sam blok niejest aż tak bardzo ciężki, tyle że zamontowany w bardzo niewygodnym miejscu, także będziesz musiał liczyć na czyjąś pomoc, chyba że dysponujesz dźwigiem lub podnośnikiem warsztatowym.

Myślałeś żeby przełożyć ten drugi motor w całości, o ile oczywiście jest sprawny?

Opublikowano

Myślałem o tym, ale w tamtym silniku był problem ze smarowaniem. Panewki korbowe wyglądały jak nowe. Prawdopodobnie dostał na wale. A aż tak daleko nie chaiłbym się zagłębiać w remont. Nowe panewki + szlif.

 

Poza tym nie pierwszy raz rozbieram silnik.

Opublikowano

Robiłem różne silniki, ale nigdy w BMW. Dlatego każda rada jest mile widziana.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.