Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na wstępie chce sie pohaalic wczoraj wkońcu kupiłem piękne e39 i mam taki problem ze po zgaszeniu z panelu klimatronika dochadza dziwne dzwieki jakby coś tam chodziło ale to nie takie jakby woda czy płyn jeszcze sie przelewam tylkoncos zupełnie innego, siedząc w środku zamknąłem pilotem auto ale to coś halasowalo dalej niby cicho ale coś chodzi a dziś rano odpalilem i kontrolna z akumulatorem nie chciaz zgasnc, zgasilem i odpalilem i dalej to samo jakby lądowania nie było ale odpalala bez problemu, po przejechaniu 10metrow ładnie zgasła... Mam nadzieję ze nie zamotalem zbytnio chodzi co to za dźwięk z panelu inczy tomialo związek ze pobiera prąd i rano nie miałem lądowania, jeszczezobaczymy po 10h stania pod praca czy tak samo sie zapali i nie będzie chciała zgadnąć ta kontrolna, cEkam na jakieś sugestie i pozdrawiam
Opublikowano
thx za ten topic jakos przez szukajke nie widziem, ale jest właśnie to takie pyrkanie, odpala be problemu tylko dziś rano znów tak z niecała minutę się paliła kontrolna akumulatora ale wcisnalem gaz i zgasła tylko jak na moje rozumowanie teraz to pyrkane to efekt tego ze mam takie coś jak dogrzewanie wnętrz na postoju mogę to włączyć bez klczykow i wyjść w sumie do skleu na większe zakupy a z silnika będzie mi ogrzewać wsrodku auta ito pewnie to, a akumulator jest roczny i w te duże mroY po minus 20 odpalala niunia bez problemów jeszcze tylko dla pewności sprawdzę jutro lądowanie na alternatorze
Opublikowano
To pyrkanie dochodzi spod panelu klimatronika od wentylatorka zasysającego powietrze z wnętrza samochodu. Jak tylko otworzysz auto wentylatorek zaczyna pracować, jak zamkniesz auto to po jakichś 15 minutach wentylatorek się wyłącza. I tak ma być, więc aku ci nie rozładuje.
ŚREDNIO 11L/100km (LPG)
Opublikowano
To dlatego jak wsiadam rano słyszę to pyrkanie:d w instrukcji sie niedoczytalem tego więc wszystko działa jak należy, thx i pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To pyrkanie dochodzi spod panelu klimatronika od wentylatorka zasysającego powietrze z wnętrza samochodu. Jak tylko otworzysz auto wentylatorek zaczyna pracować, jak zamkniesz auto to po jakichś 15 minutach wentylatorek się wyłącza. I tak ma być, więc aku ci nie rozładuje.

 

oczywiscie ze ma tak byc, ale u mni nie bylo i wentylatorek sie nie wylaczyl, i po week-endzie rozladowal aku

Opublikowano

Nie mam problemów z odpalaniem zadnych ale zamkne sie w aucie na te 15-20min i sprawdzę czy się wyłączy

 

No i ładnie sie wyłącza, teraz moje pytanie czemu czasem rano jak odpalam to święci mi długo kontrolka z akumulatorem i gaśnie jak dam 1,5tys obrotów czyt jak energiczniej wyjadę z garazu?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.