Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Pomozcie moi drodzy bo juz bylem w 3 warsztatach i zaden nie umie mi pooc.

Mam problem z E46 z 2002 roku, 330d. Saochod pewniego dnia przestal zapalac. Rozrusznik sie kreci bardzo slicznie ale silnik nie chce zapalic. Postanowilem wiec zapalic go na pycha - zapalil idealnie prawie, ze od razu. Pojechalem do pierwszego serwisu - niby i wyienili jakis czujnik na pompie wtryskowej czy cos takiego i faktycznie jak do odebralem to odpalal idealnie, nawet lepiej niz wczesniej. Niestety po 2 dniach temat wrocil - najpierw trzeba bylo go dlugo krecic zeby zapalil, a potem w ogole przestal odpalac. Pojechalem z reklamacja - po 2 dnich zadzwonili i powiedzieli, ze juz jest ok - ze ten czujnik sie zabrudzil i ze wyczyscili caly syf ze zbiornika i jest juz ok. Oczywiscie po 2 dniach znowu samochod nie odpala z rozlusznika, za to na pycha idealnie.

 

Czy ktos z Was ma jakies pomysly bo juz nie wiem co robic..

 

KACPER

Opublikowano
witam, jedyne co moge ci doradzić żebyś się przejechał do jakiegoś dobrego elektryka i napewno usunie ten problem, przyczyn może być dużo od czujnika położenia wału do stacyjki.tylko nie oszczędzaj bo więcej ci wyjdzie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak na pych pali to ja bym zaczął od akumulatora. Jak będzię słaby to też są problemy z odpaleniem.
Krzysztof
Opublikowano
KACPER- jesteś z wawki to polecam diagnostykę elektoniczną w Piasecznie jest to dobry warsztat elektroniczny i znajdą w aucie każdą usterkę elektryczną i elektroniczną. Nie jest tanio ale kolega w poscie wcześniej napisał niema co oszczędzać. ADRES znajdziesz na necie już wielu znajomym pomogli choć auta lądowały w kilku warsztatach i nic inny nie poradził. Podają tylko usterkę jaką znajdą nie naprawiają :( pozdrawiam.
Opublikowano
Diagnostyka na początek. Moga to być problemy z wtryskami lub szyną wtryskową. Szyna wyjdzie na diagnostyce, ale wtryski to juz mechanicznie trzeba sprawdzić. Ja mialem jedenrozowy taki przypadek i komp pokazal blad szyny wlasnie. pozdr
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam.

To może być czujnik położenia wału, ewentualnie elektryczna pompka paliwa zaciera się (jest pod podwoziem, pod siedzeniem kierowcy),ale pewności 100% nie ma.

Spotkałem się z takim problemem w 530d 2002r (ale prób na pych nie było). Najpierw siadła pompka, a po roku czujnik położenia wału. Auto przy obu usterkach nie chciało odpalać.

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.