Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Zauwazylem wczoraj przy manewrowaniu na parkingu ze jak skrece mocniej kierownice tzn tak wiecej nic o jeden obrot ale nie do konca to czuje lekkie wibracje na kierownicy. Nic nie stuka, nie puka, nie piszczy, nie ma luzow prowadzi sie pieknie. Tylko przy jakis powolnych manewrach mam takie objawy :shock: Jeszcze nie patrzylem na poziom plynu od wspomagania ale juz sie martwie bo wlasnie jutro konczy mi sie gwarancja i nie chce juz myslec o kosztownych naprawach. Czy to cos z pompa? A moze jak zwykle niepotrzebnie wpadam w panike ?

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

Panika nigdy nie jest dobra

 

Było trochę o tym na forum, ale to chyba bardziej jak buczało albo słabsze działanie było to wtedy pomagała wymiana płynu

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
Panika nigdy nie jest dobra

 

By?o troche˛ o tym na forum, ale to chyba bardziej jak bucza?o albo s?absze dzia?anie by?o to wtedy pomaga?a wymiana p?ynu

 

Wiem ze bylo bo przekopalem troche postow zanim to napisalem. U mnie wlasnie nic nie buczy, nie halasuje i wszystko dziala ksiazkowo. Tylko te drgania nie wiem skad sie biora. Sprawdzilem teraz plyn, wyglada na czysty i stan to jakies 4/5 tego zbiorniczka po odkreceniu korka. Weze od zbiornika suche jak ze sklepu. Sam zbiorniczek troche tlusty / upaprany od gory ale jeszcze sie nie spotkalem z calkiem czystym. Moze tak ma byc i juz? W e36 tego nie mialem ani w zadnym innym aucie.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Może łozysko amortyzatora jest zatarte i robi większy opór? Jakie masz kapcie na aucie?
www.alltech24.pl - oświetlenie led, xenon, ringi ccfl, markery led, pokrowce samochodowe, przetwornice napięcia, lampy robocze led



[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=160bfe16170114a1][img]http://images41.fotosik.pl/1246/160bfe16170114a1m.jpg[/img][/url]
Opublikowano

Tego nie bralem pod uwage... moze to jakas mysl. Kapcie 235 x 45 x 17 wiec nie jakies potwory ale do waskich tez nie naleza.

Musze sie temu blizej przyjrzec.

O Tempora! O Mores!
Opublikowano

te objawy sa normalne w bmw i nie swiadcza o zadnej awarii. poprostu przy wiekszym skrecie na pompa mocniej pracuje i odczuwalne sa na kierownicy minimalne zmiany cisnienia. pozdrawiam. jezdzij i ciesz sie samochodzikiem

:)

Opublikowano
te objawy sa normalne w bmw i nie swiadcza o zadnej awarii.

:)

 

Nie chce pisać głupot w stylu to nie jest normalne to jest bmw itd... , ale TO NIE JEST Normalne swiadczą o problemach z pompą wspomagania , nie będe wchodził w szczegóły co to może byc , ale pompa nie trzyma ciśnienia

Opublikowano

a jak jest koledzy w 5er z belką wspomagania ( nie wiem czy się dobrze wyraziłem)

 

może zawory w niej już nie trzymają

"Mózg jest najbardziej przecenianym z ludzkich organów."
Opublikowano
a jak jest koledzy w 5er z belką wspomagania ( nie wiem czy się dobrze wyraziłem)

 

może zawory w niej już nie trzymają

 

chyba o pompe wspomagania Ci chodziło to na początek wymieniłbym płyn i sprawdził czy przewody trzymają ciśnienie u mnie po wymianie pompy wymieniłem jeszzce dwa przewodu od pompy i dopiero zaczęło wspomaganie równo i właściwie pracować

 

pozdarwiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.