Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś wie co oznacza "błąd 7076 CAN -wiadomości Brak wiadomości z pompy wtryskowej"?

Moje auto to 530d. Mam ponowny raz spadek mocy przy niskich obrotach Auto zaczyna ciagnąć od 2200obr/min. Na kompie pojawiły się błędy dotyczące recylkulacji spalin. Mechanik stwierdził ,że to wina przepływomierza ponieważ przy zdjęciu przewodu z EGR-a masy recyrkulacji się nie zmieniały a powinny. Zamówilismy nowy przepływomierz (stary był wymieniany rok temu) po jego włożeniu odczucia z jazdy się nie zmieniły. Błędy recylkulacji znikły a pojawił sie błąd zaworu sterowania turbiną. Wymienilismy ten zawór auto dostało mocy ale nadal powyżej 2200. Na wskazaniach mas powietrza doładowania wychodzi ze turbina prawie dwa razy przeładowuje. Ciągle towarzyszy nam błąd braku wiadomosci z pompy wtryskowej.

Zmieniliśmy ponownie na ten wcześniejszy przepływomierz i nadal jest ten błąd 7076 CAN . Auto śmiga bardzo miło ale powyzej 2200. Co zrobić aby moc była odczuwalna na niskich obrotach czyli od 1500?

Mechanik radzi wydziobać katalizatory i przeczyścić intercooler.

Proszę o opinię forumowiczów na temat moich problemów.

Opublikowano

Jakie są objawy uszkodzenia pompy vacum? Czy może ona wytwarzać zamałe podciśnieni? Jakie są objawy jej awarii? Jak sprawdzić jej poprawne działanie?

Padł w niej jakiś rok temu przepływomierz o numerach BMW 13712247002

i wsadziliśmy do niej przepływke BOSCH 0 928 400 527 bo to jedyny produkowany zamiennik. Na tym przepływomierzu pokazuje że turbina znacznie przeładowuje na to miast na nowym o takich samych numerach pokazuje że przeładowuje prawie dwukrotnie.Jak to możliwe? Dlaczego są takie rozbierzności?

Opublikowano
Jeszcze nie widzialem gruchy w E39 ale jezeli ciegno od kierownic do gruchy masz regulowane, to mozesz podregulowac o 0,5 obr wydluzajac ciegno ktore szybciej bedzie upuszczalo. Robilem to w Vectrze C 2,2DTI ... tam jest wspanialy dostep i mozna dbac o czystosc itp.. Druga sprawa, sprawdz przewody podcisnienia:) Ja w oplu po wyjezdzie zserwisu ujzalem tydzien puzniej dwie nakute dziurki (nie do udowodnienia) ktore sobie naprawilem. Takie dziurki lub zsuniety wezyk tez powoduja zla prace turbo.
KORZYSTASZ Z WIEDZY BMW KLUB POLSKA? PODZIEL SIĘ WIEDZĄ Z KLUBEM !
Opublikowano
Czy ktoś wie co oznacza "błąd 7076 CAN -wiadomości Brak wiadomości z pompy wtryskowej"?

Moje auto to 530d. Mam ponowny raz spadek mocy przy niskich obrotach Auto zaczyna ciagnąć od 2200obr/min. Na kompie pojawiły się błędy dotyczące recylkulacji spalin. Mechanik stwierdził ,że to wina przepływomierza ponieważ przy zdjęciu przewodu z EGR-a masy recyrkulacji się nie zmieniały a powinny. Zamówilismy nowy przepływomierz (stary był wymieniany rok temu) po jego włożeniu odczucia z jazdy się nie zmieniły. Błędy recylkulacji znikły a pojawił sie błąd zaworu sterowania turbiną. Wymienilismy ten zawór auto dostało mocy ale nadal powyżej 2200. Na wskazaniach mas powietrza doładowania wychodzi ze turbina prawie dwa razy przeładowuje. Ciągle towarzyszy nam błąd braku wiadomosci z pompy wtryskowej.

Zmieniliśmy ponownie na ten wcześniejszy przepływomierz i nadal jest ten błąd 7076 CAN . Auto śmiga bardzo miło ale powyzej 2200. Co zrobić aby moc była odczuwalna na niskich obrotach czyli od 1500?

Mechanik radzi wydziobać katalizatory i przeczyścić intercooler.

Proszę o opinię forumowiczów na temat moich problemów.

 

nie dawaj sobie wywalic kata :nienie: , jeśli jedzie od 2200 tys/obr to nie kat , zawór EGR dla kontroli mozna zaślepic, ale to raczej nie jego wina, musz posprawdzac wszystkie przewody podciśnieniowe od sterowania turbo ,oraz zawory sterujęce sa dwa jeden przy turbinie , a drugi przy rozruszniku , a dokładnie pod kolektorem ssącym przy scianie grodziowej, sprawdz jeszcze akumulator podcisnienia przy turbo oraz zawór na samej turbinie może jest zapieczony klapki sie nie reguluja i turbo przeładowuje.

Opublikowano

Problem rozwiazany. Auto znowu śmiga. Powodem dolegliwości była zacinająca się pompka paliwa, wspomagająca (pod siedzeniem) . Przy delikatnym przyspieszaniu dawała 4bary ale przy gwałtownym przyśpieszeniu przycinała się i ciśnienie spadało do 2barów. Spadek był tylko chwilowy ale był. Dodatkowo wymieniłem filtr paliwa , ważył około 1,5kg. Wszystkiemu winne jest nasze polskie paliwo.

Szukając awarii zostały wymienione na nowe zaworki podciśnienia od turbiny i EGR-a, sprawdzone przewody podciśnienia(niektóre zostały wymienione), przeczyszczone wszystkie chłodnice, przeczyszczony intercooler,EGR.

3.0d to często wielka zagadka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.