Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ostatnio widzialem juz ktorys raz na miescie nowa trojke i powiem jedno, zaczynam miec na nia ochote. A w szczegolnosci coupe. Nigdy nie podobało mi sie tak bardzo coupe jak obecna trojeczka. Zastanawiam sie czy takie auto jest awaryjnie, ile kosztuje utrzymanie takiej trojeczki?

Mam ochote na model 3,0l 306KM z napedem na 4 łapy.

Kolejna sprawa czy sie zmiesze do niej, bo mam 193cm wzrostu.

Obecnie smigam sobie 7 ktora daje duzo komfortu a jak wiadomo do luksusu czlowiek sie przyzwyczaja bardzo szybko :D Oczywscie skrzynia w tej 3 musi byc automatyczna najlepiej SMG, czy sa takie skrzynie po za wersjami M/// ?? Gdzie szukac takiego auta? prawdopodobnie kupie ja dopiero za ok. rok- 2 lata ale chce wiedziec co i jak.

 

pozdro.

Edytowane przez Dan V8
Opublikowano
Bezawaryjne. Nie ma smg. W wersjach 4x4 moze być tylko manual albo zwykły automat - jeździłem taką i daje radę. Skrzynia dwusprzęłowa tylko z napędem na tył występuje

a dwusprzegłowa to nie SMG?? hmm... czyli co lepiej byłoby wziac? na tył z dwusprzeglowa czy 4x4 ze zwyklym automatem? Najlepiej to przejade sie jednym i drugim i zobacze co bardziej mi odpowiada. Myśle ze jakiejs kolosalnej roznicy nie ma w napedzie 4x4 i na tył? W koncu terenowka to nie jest.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
a dwusprzegłowa to nie SMG??

nie to DKG

SMG to skrzynia jednosprzęgłowa ze sterowniem elektrycznym.

Byłem pod wrażeniem napędu x w 335i - jeździłem po deszczu.

Musiałbym przejechać się wersją ze skrzynią DKG, żeby mieć porównanie Przy tej mocy wolałbym napęd 4x4 z automatem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.