Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Już kilkakrotnie zapaliła mi się żółta kontrolka od oleju podczas jazdy.Zatrzymałem auto sprawdziłem stan oleju niby jest ok tzn mieści się w widełkach ani za mało ani za dużo odpalam auto po kilkunastu minutach wszystko OK, po przejechaniu powiedzmy 100 km znów się zapala.Dzieje się to przeważnie jak wybieram się w jakąś trasę podczas dłuższej jazdy .Niedawno wymieniałem olej i filtry od zmiany oleju zrobiłem może z 6-7tkm,dziś dolałem może z 300 ml oleju,parę dni wcześniej 200ml już nie wiem co się dzieje?Nie sprawdzałem pod autem czy nie ma wycieku?Auto ma moc ładnie jedzie zbiera się też dobrze nie kopci -odpala bez problemu.czyżby brał olej?Jeżdżę na mobil10W40 -rano też nie ma problemów z odpalaniem czy dziwnymi dźwiękami podczas odpalenia silniczek ładnie i cichutko chodzi,Czyżby spadało ciśnienie ?Nadmienię ,że jest to TDS.Zauważyłem też spadek oleju na bagnecie np.po dolaniu
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Już kilkakrotnie zapaliła mi się żółta kontrolka od oleju podczas jazdy.Zatrzymałem auto sprawdziłem stan oleju niby jest ok tzn mieści się w widełkach ani za mało ani za dużo

Staraj się, żeby stan oleju był pod kreską max, wówczas lampka nie będzie Cię nie niepokoić.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano
zawsze jest pod kreską max nigdy nie ma więcej z obserwacji nigdy nie przekroczyło maxa i tego bym nie zrobił -po to jest napisane max:)Auto mało pali w trasie dziś jeździłem -przed odpaleniem auta sprawdzałem stan oleju jest może z 4 milimetry poniżej max kontrolka sie dzis nie zapalała ,ale to była jazda tylko po mieście
Opublikowano

trzymaj max lub prawie max, a nie połowe stanu,

te czujniki lubią trochę "głupieć"

nie ma co polegać na czujnikach,

kontroluj sobie stan na miarce,

jak masz olej w normie to żółta kontrolka nic nie zepsuje ;)

Opublikowano
JA właśnie skończyłem temat z kontrolką oleju miałem już wymieniać bo myślałem że mi padł czujnik ciśnienia oleju i zawsze jak się zatrzymywałem to po wyłączeniu silnika zapalała się kontrolka żółta i dotego myślałęm że mi olej bierze , ale okazało się ze standardowo jest uszkodzona obudowa filtru oleju i tyle po wymianie jest ok kontrolka się nie zapala /oleju też nie bieże chociaż zrobiłem dopiero 2000km, to jednak obserwuję olej od dłuższego czasu i razczej jest ok/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.