Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
auto takie jak w profilu.potrzebe mi sa nastepujace rady : mam zawieszenie sportowe i tu jest problem wiem tylko o nim ze sprezyny sa kolory fioletowego i mam pudelko ale niemieckie nie wiem czy od nich pisze na nim 30-60mm amory nie wiem jakie .czy maga byc serujne do tych sprezyn , bo chce zmienic na serujne niemiec mi dorzucil jak upowalem czy podejda czy bede musial kupowac tez komplet amoro i tu kolejene pytanie ile kosztuje caly komplet w przyblizeniu ? :| zmieniam bo jest dosc twarde a to auta mama miec komfort a nie jak maluch .zaowarzylem ze tez zabardzo stuka jeden amor od strony pasaza i mysle ze nie wytrzymuja polskich drug na takim zwiechu a jedze nia dopiero 4miesiace .prosze o rade bo nie wiem czy zmieniac cos przed wakacjiaki czy jak wieksza kaska pojdzie to dopiero po wyjedzie? :roll:
Opublikowano
ciężko skumac o co ci dokladnie chodzi ale jezeli o komfort to chyba chcesz sie pozbyc sportowego zawieszenia i zalozyc jakies seryjne...tego nie osiagniesz zakladajac na te sprezyny co masz normalne amorki..musisz sie liczyc z wymiana tez sprezyn..takie oryginalne sa tansze od sportowych zaiweszen wiec prponuje poszukac uzywanych sprezynek na allegro bo sporo tego jest a amorki juz masz tudziez kup nowe...
Marcin-coupe...BMW theBestMachineontheWorld
Opublikowano
Marcin ale on ma spręzyny :) tylko pyta czy mu originalne siądą na amory od sportowego zawieszenia.Wydaje mi się ze amory bedą inne i bedziesz musiał kupić nowe ale i tak mówisz ze 1 stuka.drugie wyjscie to takie ze mozesz znasc kogoś co by chciał sportowy zawias i wymienic sie z nim na serie.Patrzyłeś na allegro na amortyzatory :?: po ile chodzą.
Opublikowano
qrcze czytam juz ktoryś raz tego posta i dalej nie wiem czy on ma sprezyny od tego niemca czy amorki :)...ale tak czy siak na pewno zalezy mu na komforcie... :mrgreen: tak wiec ja mu proponuje wymiane calego zawieszenia na oryginalne sprezyny i normalne amorki choc polecilbym cos konkretnego np bilstein b4 troszke moze twardsze ale na normalnych sprezynkach chyba bedzie dobrze?? ja w sumie nie bylem zadowolony z seryjnego zawieszenia bo na zakretach nie czulem sie pewnie..teraz mam zawieche bilsteina (dosyc niska przod -60 a tyl nie wiem ale tez niski) i jestem zadowolony choc przyznam ze trzeba uwazac na dziurki w naszym pieknym kraju...ale za to jak to autko sie drogi trzyma to miodzio :) ale znowu nasz rozmowca ma silnik 1,6 wiec seryjne zawieszenie do tego silnika chyba najlepiej sie nadaje...
Marcin-coupe...BMW theBestMachineontheWorld
Opublikowano
troszke zpaotalem juz wytlumacze: :D wiem ze mam tylko sprezyny sportowe zalozone nie wiem czy tez z amorami ,mozliwe jest ze do sportowych srezyn sa seryjne amory . niemiec dal mi tylko sprezyny serie bez amorow . a nie znacie kogosc kto bylby chetny na taka przekladke ?powiem ze w zakretach to jest wypas inne auta to dawno bokiem by jechaly :mrgreen: ale nie poto bykilem bmw zyby nie miec komfortu
Opublikowano
daj ogloszenie nawet sprobuj na allegro (pewnie wycofaja ci aukcje :) ) ale napewno ludzi jest pelno chetnych na przekladke na sportowe...to widac gdy ktos wystawi aukcje ze sprezynami sportowymi...jeszcze 2 miesiace temu sam bym sie z toba zamienil :) probuj...
Marcin-coupe...BMW theBestMachineontheWorld
Opublikowano
jeszcze 2 miesiace temu sam bym sie z toba zamienil probuj...

 

takie niewinne pytanie, po co ci sportowy zawias na naszych drogach, nie szkoda ci fury ? wiadomo sa rozne gusty i z tym nie ma co dyskutowac ale... :roll2:

Clear for take off!
Opublikowano
tak sa rozne gusta, ale wlasciwosci jezdne po zmianie zawieszenia na twardsze, sportowe są wręcz niesamowite...tak jak juz pisałem...pokonywanie wszelkich zakretow to czysta przyjemnosc nawet przy duzych predkosciach i wlasnie dla tych chwil :) moge sie "przemęczyć" na dziurach, ktorych odwaznie powiem ze nie ma az tak wiele gdy zna sie miasto i drogi, ktorymi sie zazwyczaj jezdzi...a poza tym mysle ze auto sie chyba i tak nie rozwali tylko dlatego ze jest na sportowym zaiweszeniu...pozdro
Marcin-coupe...BMW theBestMachineontheWorld
Opublikowano
mama jeszcze jedno pytanie jak mi sie nie uda do wyjazdu na wczasu zmienic na serie to co moge wymienic zeby jakos podregenerowac zawieszenie nie znam sie na tym jakies gumowe elemety idt.ewentualnie jakie koszty byly by tego .jak robilem pierwszy przegklad jak zwozilem becie to dosc dobrze wyszlo nieco przod mial niezla sprawnosc ale bylo ok.a teraz jak sie rozjedzlem po polskich drogam myzle ze jeszcze gorzez z komfortem .czekam na rady?
Opublikowano
musisz zrobic sobie przeglad zawiesznia...anajlepiej u jakiegos mechanika bo piszesz ze nie jestes znwaca...i zalezy o co ci chodzi z tym komfortem..czy cos stuka?? te rzeczy nie sa drogie np koncowki drążków czy jakies gumy na stabilizatorze a pewnie tylko takie usterki znajdziesz u sibie... aaa no i chyba nie ma innej rady na komfort jak wymiana sprezyn i amorkow...pzdr
Marcin-coupe...BMW theBestMachineontheWorld
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Mam podobne pytanko!

Autko moje ma obniżone zawieszenie siedzą żółte sprężyny KW i amorki BOGE 1-0391-27-295 B czy to są fabryczne amorki czy sportowe może ktoś wie? Mam zamiar zmienić sprężyny na fabryczne tylko nie wiem czy te amory się nadają czy trzeba tez je wymienić a sprawdzałem są sprawne wiec nie chciałbym ich zmieniać!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.