Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Obserwuję Wasze forum od dłuższego czasu i widzę że jest tu grupa osób która na pewno mi pomoże:) Planuję swap jak w temacie i chciałbym prosić o jak najwięcej spostrzeżeń i rad o tym jakie mogą mnie spotkać problemy(o ile:) podczas wykonywania takiej operacji. Jedna sprawa-czy M44B18 bez problemu pasuje w miejsce po M43B16? Silnik ten mocno się różni konstrukcyjnie i zastanawiam się czy będą jakieś większe problemy?

Pozdrawiam!!!

Staszek

Opublikowano
chcesz robic swap z m43b16 na m43b18? czy z m43b16 na m44b18(is)?bo co innego masz w temacie a co innego w poscie
///M40pwr
Opublikowano
Dokładnie to chcę wstawić m44b18 czyli ten 140 koni jeśli pamiętam, rozważałem m43b18 ale różnica 10 koni trochę nie tłumaczy całości operacji.W tej chwili mam silnik 1.6. Pytanie brzmi czy ktoś próbował, jeśli tak to czy elementy takie jak skrzynia biegów, chłodnica, wał, zawieszenie z przodu itp itd będą się zgadzać a co na pewno się zgadzać nie będzie(wiem już że dyferencjał inny:) Tak więc wszelka wiedza i informacje mile widziane i za wszystki z góry wielkie dzięki!!
Opublikowano
było nie raz na forum,kupa ludzi robiła taki swap.poszukaj troche.masz e36 czy e36 compact?dyferencjał jest taki sam(ma minimalnie inne przełozenie ale to ten sam).potrzebny silnik kompletny z osprzetem,wiązką i komputerem.reszta moze zostac
///M40pwr
Opublikowano
Mam Compacta..moje wątpliwości budzi przede wszystkim to że w roczniku 1997 nie oferowano modelu z takim silnikiem..chodzi też o punkty podparcia silnika, poduszki i to czy w ogóle wpasuje się w komorę silnika:) Ale dzięki za dobre słowo, nabieram optymizmu co do operacji:))
Opublikowano

Silniki 140 konne są to M42 1,8 lub M44 1,9 (M42 został zastąpiony przez M44). I NIEMA silnika M44 1,8 :!:

 

A tak poza tym z tego co sobie przypominam to od 96" w górę montowali M44, także w 97" na pewno też on jest.

Opublikowano
Ok, czyli reasumując da się bez większych problemów zapakować do compacta 1.6 silnik m44 1.9? Czy jednak będzie trochę walki? No i czy będzie pasował w miejsce po starym-tzn miejsca montażowe itp itd? Pozdrawiam!
Opublikowano
mozesz zapakowac bo ja robilem swap z 1.6 do 1.9 m44 kompakt ;] Wszystko weszlo bez problemu. Nic oprocz silnika nie musialem zmieniac
Opublikowano
Ok, a jak potem? Jakieś problemy później podczas użytkowania, szarpanie, gaśnięcie,problemy z biegami, obrotami, cokolwiek??:)
Opublikowano
Dzis moje auto wyjezdza z serwisu ze SWAPU z 1,6 na 140 konnego IS`a. Projekt realizuje od 2 miesiecy (szukanie jak najlepszego silnika itd) wiec jak cos to wal na priv, pomoge.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.