Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tego co pamietam po prostu ciągniesz do góry na wcisniętym guziku. Jakby nie szło to spróbuj na pozycji N.

 

U mnie jakos tak to poszło, dokladnie juz nie pamietam bo robiłem to ponad rok temu

Zbir
Opublikowano

sprawdzilem w TISie, nie trzeba wciskac guzika ani odkręcać torxa, po prostu w pozycji P ciagniesz do góry (dotyczy e46)

 

%5B640%3A293%5Dhttp%3A//sellanet.pl/knob.jpg

Zbir
Opublikowano
moze troszke dziwne pytanie ale tak jakos przyszlo mi na mysl... po co sciagacie te galersy w automatach :?: :8)
Opublikowano
moze troszke dziwne pytanie ale tak jakos przyszlo mi na mysl... po co sciagacie te galersy w automatach :?: :8)

 

sie zużywa sie, skóre sie przetrze i trzeba wymienic.

 

mozna by pomyslec ze w automacie to powinno byc wieczne bo niby sie tego nie rusza ale okazuje sie inaczej, ja np. czesto jezdze z ręką na gajdze. Nie wiem czy to nawyk po manualu ale jakos tak mi wygodniej.

Zbir
Opublikowano
to musi byc z Ciebie prawdziwy "ZBIR" :cool2: ze galersa w automacie przetarles :roll2: POZDRAWIAM :)
Opublikowano

Jak juz bedziesz ciagnal ta galke w gore to uwazaj na nos.... wierz mi wiem co mowie;-)

Mnie nikt nie chcial uwierzyc, ze to byla tylko galka zmiany biegow;-)

Opublikowano
ja ściagnałem tą gałkę wyszła z plastikowym długim bolcem, jak wsadziłem z powrotem to niestety już się nie trzyma tak jak kiedyś - można ją wyjąć bez żadnej siły? czy coś się połamało czy spadła jakaś zawleczka?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.