Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam problem z zapalaniem gdy silnik jest rozgzany,strasznie ciezko zapala,a gdy juz zapali to gdy chce szybko dodac gazu to w pierwszej chwili sie zastanawia,ale po chili jest ok,tak powyzej 1.5 tysiaca obrotow,podczas jazdy po wyzej 1.5 tys obrotow tez jest wporzadku moze mial ktos cos takiego w swojej e 39 523i..dzieki za odpowiedzi :) [/b]
Opublikowano

Może nie w "...mojej e39..." :hand: ale proponuje sprawdzić:

 

- czujnik temp. silnika ( nie mylić z tym co pokazuje na zegarach ).

- czujniki połozenia wałków i wału,

- przepływomierz,

- przepustnicę, czy zamyka do końca i czy jej potencjometr to widzi, normą jest nagar w środku a jak jest jego za durzo to tworzy się taki próg i klapka nie zamyka się przez co potencjometr położenia podaje zły odczyt do kompa.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
coz byłem na kompie i mechanik kazał mi wymienic czujnik połozenia walu i wymienilem ale jest to samo no coz... :mad2: .
Opublikowano
coz byłem na kompie i mechanik kazał mi wymienic czujnik połozenia walu i wymienilem ale jest to samo no coz... :mad2: .

 

Po pierwsze skoro stwierdził czujnik to musiał to zrobić na jakiejś podstawie. Ja bym mu oddał czujnik i powiedział żeby zwrócił mi kasę za diagnoze i czujnik który niepotrzenie kupowałeś.

Po drugie to zmienił bym mechanika.

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.