Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja nie kupiłem diesla, żeby tanio jeździć. Potrzebowałem na gwałt auta, a trafił sie tylko diesel w niezłym stanie. U mnie żadne listwy nie trzeszczą, "świerszcze" mam z okolic deski rozdzielczej, okolic bagażnika (touring) i czasem boczki tylnych drzwi.

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 70
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w E46 chyba nie można sprawdzić motogodzin, ani ilosci paliwa od poczatku. w kazdym razie ja nie moglem znalesc

Fajnie by było gdyby można było sprawdzić ilość paliwa wypalonego od nowości.

 

No tak tylko, każdemu inaczej pali :8) jest już kilka postów o spalaniu, a przy różnicach 1-2l na 100km, to przebiegi wyliczane mogły by się wachać nawet o kilkadziesiąt tyś. km. Ci z oszczędnymi autami mieli by bardziej zjechane bryki, za to Ci ze "smokami" mieli by świeżynki :mrgreen:

A co do 320 tyś przebiegu, to przy dobrych drogach i regularnym serwisie nie jest to straszny przebieg.

A co do kręcenia przebiegów, to jest to proceder nagminny i nie tylko w Polsce. Każdy ekscytuje się stanem aut z Niemiec (są ok) ale tam też ludzie umieją kombinować. Przykładem, który często przytaczam jest kolega który kiedyś sprowadził Toyotę Carinę (diesel) od Niemca, u którego pracował. Cała sytuacja jest o tyle ciekawa, że fryc (~50lat) miał auto od nowości, coś około 6-7lat. Nalatane było 230k km. Kolega kupił tą igłę, auto ładne, zadbane. Przelatał autem 1 czy 2 lata, jako że jeździł często Niemcy-Polska zbliżył się do 300k km i chciał je sprzedać. Jak wiadomo w Polsce auta z przebiegiem 300k km (kilka lat temu) za jakiekolwiek uczciwe pieniądze sprzedać się nie da. Udał się więc kolega do "specjalisty od poprawiania wizerunku auta" :D, który po rozebraniu licznika cmoknął kilka razy, podrapał się po głowie, zapytał który to rocznik :mrgreen: i powiedział "Ktoś tu był już przed nami" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Po całej akcji, kolega zapytał Niemca o przebieg, ten uśmiechnął się tylko i zapytał czy sie auto, źle sprawuje :8)

Racja tylko że i tak nie ma mozliwosci sprawdzic ile paliwa auto wyjezdzilo od nowosci

a w ukrytych funkcjach tylko mozesz sprawdzic ile dni mineło ile km i ile paliwa wyjezdził od ostatniej inspekcj

Motogodziny można sprawdzić pod disem i inpa

Pozdrawiam
Opublikowano

hunter napisal:

Motogodziny można sprawdzić pod disem i inpa

 

gdzie pod inpa?

 

dis'a powoli mi sciaga bo jest 5gb i pewnie bedzie go targał z 7 dni.

 

pozdro

Opublikowano
kolego Zbir nie kazdy wymienia na byle co i byle jakie zamienniki!choc na forum czesto padaja pytania czy sie nada jakis tam zamiennik!ja wymienia na ori. I tu chce ci zlozyc pokłon za to ze napisales ze kupuja 2.0 d zeby nimi JEZDZIC!A nie kupic 3 l pb i pokazac sie od czasu do czasu.na czesciach do bmw nie powinino sie oszczedzac!
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano
jestem juz po zakupie dwoch BAWAREK i w sumie niepatrzylem na przebieg tylko na stan autka i jestem z tym szczesliwy... mysle ze znalazlbym niejedno auto w gorszym stanie od mojego z polowa mojego przebiegu :D
Opublikowano
motogodziny mozna sprawdzić, w DISie: diagnose - control module functions - ECU silnika (np. DDE30). W INPIE też sie da.

 

te końcówke musze odszczekac, wczoraj szukalem i jednak nie znalazłem tej opcji w INPIE sorry :modlitwa:

 

Ale w DISie jest na 100%

 

U mnie 3460 motogodzin i 246 000 przebiegu, czyli srednia 70 km/h.

 

W sumie do ciekawych wniosków można dojśc z tymi motogodzinami:

 

1. godzina jazdy w miescie a godzina jazdy w trasie - w którym przypadku auto sie szybciej zuzywa? chyba w miescie bardziej, jak sądzicie?

 

2. Ile kilometrów przejedziemy w ciągu godziny w miescie a ile w trasie?

 

Zakladajac 30 km/h w miescie i 80 km/h w trasie, to by znaczyło że auto z przebiegiem 100 000 w miescie bedzie bardziej wybite niż z 250 000 w trasie... a siedzenia bedą tak samo wytarte w obu bo czas spędzony w aucie jest ten sam... kiera, pedały i lewarek mogą być nawet bardziej wytarte w tym ze 100 000 bo więcej sie tym wachluje w miescie....

Zbir
Opublikowano

Tylko że przebiegu autostradowe są mniej meczące dla auta. Byłbym skłonny powiedzieć że auto w miescie zużyje sie 2x szybciej niż na autostradzie.

 

200.000 KM na trasie = 100.000 KM w miescie ??

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano
Tylko że przebiegu autostradowe...??

 

własnie - "przebiegi". Zwróc uwage że ja pisze o motogodzinach, a jesli tu zasada jest ta sama, tzn. godzina jazdy w miescie bardziej zuzywa auto niż godzina jazdy w trasie (mimo że przejedzie sie dwa razy mniej kilometrów) to by znaczyło że przekładając to na przebieg różnica zużycia miasto/trasa będzie jeszcze większa

 

300 000 trasa = 100 000 miasto... ?

Zbir
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
motogodziny mozna sprawdzić, w DISie: diagnose - control module functions - ECU silnika (np. DDE30). W INPIE też sie da.

 

te końcówke musze odszczekac, wczoraj szukalem i jednak nie znalazłem tej opcji w INPIE sorry :modlitwa:

 

Ale w DISie jest na 100%

 

U mnie 3460 motogodzin i 246 000 przebiegu, czyli srednia 70 km/h.

 

W sumie do ciekawych wniosków można dojśc z tymi motogodzinami:

 

1. godzina jazdy w miescie a godzina jazdy w trasie - w którym przypadku auto sie szybciej zuzywa? chyba w miescie bardziej, jak sądzicie?

 

2. Ile kilometrów przejedziemy w ciągu godziny w miescie a ile w trasie?

 

Zakladajac 30 km/h w miescie i 80 km/h w trasie, to by znaczyło że auto z przebiegiem 100 000 w miescie bedzie bardziej wybite niż z 250 000 w trasie... a siedzenia bedą tak samo wytarte w obu bo czas spędzony w aucie jest ten sam... kiera, pedały i lewarek mogą być nawet bardziej wytarte w tym ze 100 000 bo więcej sie tym wachluje w miescie....

 

To zobacz to:

http://images36.fotosik.pl/44/80cba90d7d39109bmed.jpg

UB operating w godzinach

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przy przepływce dlatego że silnik nie działał

A przy godzinach to pojęcia nie mam zielonego :|

Pozdrawiam
Opublikowano
jest tam wartość 500 h, czyli licząc średnio 60km/h daje 30 000km. czyli być może nie kasowałeś przebiegu olejowego - ale w to wątpie - sprawdzę u siebie to ci powiem
Opublikowano

To zobacz to:

 

UB operating w godzinach

 

 

U mnie w INPE niestety tego nie ma (mam DDE30, silnik M47 136PS). A porównywałeś czy w DIS jest ta sama wartość? Bo ta skala do 500 coś mi nie pasuje

 

 

Robiola jak Ty to liczysz, OCB z tymi 60kmh i 30 000? ta cyfra 500 to tylko skala a nie wartość...

 

w DIS:

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//sellanet.pl/oph.jpg

Zbir
Opublikowano (edytowane)

czyli twoje pliczki *.IPO i *.INI od komunikacji ze sterownikiem znajdujace sie w katalogu /INPA/SGDAT nie maja tej opcji. Tak jak moje. Ciekawe czy to wynika z wersji INPY czy po prostu tylko 3.0D mają te opcje.

 

Hunter, jak możesz wystaw gdzies prosze pliki DDE30.IPO i DDE30.ini ze swojej INPY wtedy wgram je do mojej i bedzie wiadomo. np. http://rapidshare.com/

Edytowane przez Zbir
Zbir
Opublikowano

kolo co się zna, przy zakupie fejsu już mi wspominał, że w 2,0D 150km w INPA nie ma tej opcji

 

musze sciagnac dis'a 5 gb ,ale torrent strasznie mi muli internet i troche to potrwa

Opublikowano

Myślę, że auto które jeździ więcej po mieście będzie miało bardziej wytarta tapicerkę niż to co jeździ w trasie mimo że czas spędzony w aucie jest ten sam. Należy zwrócić uwagę, że w mieście częściej wsiada się i wysiada z auta, więc fotel od strony drzwi będzie bardziej wytarty...

Fakt - auto na trasie na pewno zużywa się przynajmniej 2x mniej niż po mieście.

A tak na marginesie to niektórzy ludzie są dziwni, żeby nie powiedzieć "głupi". Chcą kupić 8-10-letniego diesla z przebiegiem 100tys., sprowadzonego z Niemiec bo nie wytłuczony na tych polskich dziurawych drogach i jeszcze najlepiej od dziadka, który jeździł w niedziele do kościoła - to jakaś paranoja :mad2: Oczekują jeszcze okazyjnej ceny...i słyszałem wiele opinii, że auto z przebiegiem 2000tys. to złom. W moim przekonaniu zadbane BMW z tym przebiegiem to jest dopiero "dotarte". No ale jeżeli słyszę to od właściciela fiata pandy albo innego francuskiego wynalazku to się w pełni zgodzę z właścicielem, że jego "wynalazek" z przebiegiem 200tys. to na 100% będzie złom :twisted2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.