Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,ostatnio pare razy rozladowal mi sie akumulator na poczatku niewiedzialem zabardzo o co chodzi ale zauwazylem ze po wylaczeniu zaplonu dziala mi nawiew tak jak by na najnizszym biegu,nie dzieje sie to za kazdym razem ale co jakis czas tak jak by sie zawieszal dopiero po wyjeciu bezpiecznika dmuchawa przestaje dzialac. Czy to moze byc wina Jeza ? dodam tylko ze mam klime manualna. Pozdrawiam
Opublikowano
Niestety nie ma tam odp na moje pytanie :( mi nadmuch na wszystkich biegach pracuje tak jak powinien tylko czasem po wylaczeniu zaplonu dmuchawa nie przestaje pracowac,poprostu slychac ze wiatrak sie powoli kreci tak jak by dostawal napiecie nawet po wyjeciu kluczyka.
Opublikowano
A jesteś pewien że kręci się wentylator dmuchawy ?? Może tłucze Ci się wentylatorem w panelu sterowania nawiewem ? Nie jestem pewien czy w manualnej klimie w E46 jest taki wentylatorek jest, ale raczej tak.
Opublikowano

Myślę, że to tak jak kolega wspomniał wcześniej. Jest to wentylatorek, który który mieści się w panelu sterującym. Wyłącza go bezpiecznik od dmuchawy bo możliwe że jest na jednym bezpieczniku z dmuchawą. Bezpieczniki często obsługują zespół urządzeń. Zresztą po wyjęciu kluczyka dmuchawa nie ma prawa działać

 

Może to kiepska wydolność akumulatora, na stałe niskie obciążenie wynikłe z poboru prądu przez elektronikę auta. Miąłem taki przypadek u siebie, raz się rozładowywał akumulator innym nie i myślałem że to coś go rozładowuje z częstotliwością niediagnozowaną. Początkowo stawiałem na ten wentylatorek, potem na alarm (bo włączał się). Zmieniłem akumulator i mam spokój już pół roku a alarm włączał się jak stan napięcia był zbyt niski w układzie.

Opublikowano
Dragon, tez na poczaku myslalem ze to juz moj stary Aku wiec go wymienilem na nowy i na nowym stalo mi sie tak 3 razy dopoki nie zaczalem wylaczac bezpiecznika.To jest taki odglosc jak by dmuchawa pracowala na 1 biegu bo czuc porostu bardzo lekki powiew z kratek,ale nie zawsze tak sie dzieje.
Opublikowano
musisz nasłuchiwać od zewnątrz przy podszybiu ale jeżeli czujesz powiew z kratek to niby chodzi wentylator główny i to jest bardzo dziwne bo pierwszym elementem sterującym jest panel a dwa po stacyjce jest odcięty wiec nie bardzo wiem jak to możliwe przy wyjętym kluczyku to nawet uszkodzony panel nie ma prawa sterować wentylatorem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.