Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Siemka,mam 520 w e34,m20 gdy osiąga temperaturę na pól to węże robią sie dosyć tarde,co może by przyczyną,czy to uszczelka pod głowicą czy wisko bo nie załancza jak trzeba,
Opublikowano
Sprawa nie należy do tych gdzie odpowiedź jest od razu w 100% pewna :). Przede wszystkim ja bym stawiał na to, że masz zapowietrzony układ - przerabiałem to setki razy i objawy były takie same tzn za szybko twardniały węże i nie załączało sie visco. Z drugiej strony jeżeli visco jest niesprawne to węże też będą twarde ale nie w "połowie zakresu temperatury" - tzn będą twarde ale nie za twarde. Zacznij od odpowietrzenia układu, chyba, że jesteś pewny że jest to w 100% poprawnie zrobione to będziemy myśleć dalej aczkolwiek stawiam na to.
Opublikowano

Wydaje mi się gdyby było z visco coś nie tak to silnik poprostu by się grzał.

Co wogle rozumiesz pod pojęciem" visco się załącza"?.

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano

A jest jakaś metoda na sprawdzenie czy układ jest prawidłowo odpowietrzony ??

Umnie weże tez sa twarde górnego minimalnie idzie ścisnać a dolnego troche mocniej Visko nowe Behr założone płyn nieubywa nieprzegrzewa sie w korku.

Opublikowano (edytowane)

Termostat też może być przyczyną.

 

Miałem parę razy tak że węże robiły się twarde, wskazówka temp. w normie.

Postanowiłem wymienić termostat. Po wyjęciu starego zauważyliśmy z kolegą głębokie rysy na ściankach - od położenia w którym jest zamknięty do połowy pełnego otwarcia.

Przyczyna prawdopodobnie była taka, że kiedy powinien się otworzyć i puścić duży obieg na chłodnice, blokował się i puszczał troszkę później niż powinien. Nieco przegrzany płyn wpadając do węża mógł powodować taki objaw.

 

P.S przy zapowietrzonym powinien wystepować jeden z objawów:

-przegrzewać się (strzałka temp. poza pion),

-zimne lub letnie powietrze z nawiewów w środku.

Edytowane przez Boggy e36
Opublikowano
Rok temu też wymianiałem termostat ale mi niedogrzewał po wyjęciu okazało sie ze zgrzewy puściły z jednej strony po założeniu sie jeszcze okazało ze kadłub pękł i znowu do ASO po kadłub termostad tez orginalny.
Opublikowano

Przede wszystkim należy pamiętać, że w układzie chłodzenia panują temperatury, które wpływają na to, że węże i tak są dość twarde, szczególnie po zgaszeniu silnika... Jak sprawdzić czy jest dobrze odpowietrzony ? Przede wszystkim pytanie czy masz objawy o których ktoś wspomniał - słabe ogrzewanie / przegrzewa się. Jeżeli tak to na 99,9% to jeśli nie, to zawsze możesz po prostu odpowietrzyć to jak bozia przykazała czyli czytając jakiś tutorial z forum krok po kroku jeżeli dobrze nie znasz tematu z autopsji :)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
dzięki kolego spróbóje odpowietrzyc układ,i zaglądnę do termostatu,a jeszcze ktoś pytał ,co znaczy że viso sie nie załącza, ODP.poprostu przy 80-90stopni celcjusza materiał zwany wiskozą rozkurcza się i spowalnia się na wale .Wtedy następuje szybsze chłodzenie,chyba dobrze to sformułowałem :oops: :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.