Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam 524td gdy ostatnio jechałem spadły mi obroty silnika,teraz wkręca sie maksymalnie na 1500 obr/min, autko jest w automacie czli kula sie maksymalnie 30km/h. Miał ktoś możę podobny problem, czekam na odpowiedz z góry dzięki :mad2:
Opublikowano

podczas postoju czy podczas jazdy ci się nie wkręca wyżej?

 

Przeszukaj forum, trochę na ten temat było, może coś Ci pomoże mój wątek "Moje boje z odciną...", chociaż nie wiem jak informacje tam zawarte mają się do klekota.

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Diagnostyka komputerowa wykaże jakiś błąd - prawdopodobnie czujnika obrotów. Może być też coś z pedałem gazu - też jest elektroniczny. Ale to gdybanie - jedż do kogoś kto podłączy auto i zczyta błędy. Chyba że Twoje td jest bez kompa :?:

 

A jak przy okazji pracuje silnik, równo, dymi, pali dobrze, słaby, nie pali, nie dymi, rzuca nim, duże drgania, tzn. jezdzi do 1500obr ale normalnie czy inaczej :?:

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
Diagnostyka komputerowa wykaże jakiś błąd - prawdopodobnie czujnika obrotów. Może być też coś z pedałem gazu - też jest elektroniczny. Ale to gdybanie - jedż do kogoś kto podłączy auto i zczyta błędy. Chyba że Twoje td jest bez kompa :?:

 

 

To fakt, aczkolwiek nie musi to być regułą, że diagnostyka wykaże wszystko...

Opublikowano
Diagnostyka komputerowa wykaże jakiś błąd - prawdopodobnie czujnika obrotów. Może być też coś z pedałem gazu - też jest elektroniczny.............

 

w e34 pedal jest elektroniczny :?: pewny jestes :?: bo mnie sie nie wydaje

BMW nie dla idiotów :naughty: :diabel_smiech: , LPG :naughty:
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Diagnostyka komputerowa wykaże jakiś błąd - prawdopodobnie czujnika obrotów. Może być też coś z pedałem gazu - też jest elektroniczny.............

 

w e34 pedal jest elektroniczny :?: pewny jestes :?: bo mnie sie nie wydaje

 

Ty masz benzynę a jak tam jest nie wiem, ale w e34 w dieslach tych na kompach (niektóre 524td były bez ale to chyba były te starsze 5) pedał gazu jest podłączony do takiego opornika i on podaje do komputera silnika aktualne położenie pedału gazu. Jak padnie to różnie może być.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
auto było na teście komputerowym.diagnosta kazał wymienić mi potencjometr pedału gazu, ale to nie jest to ponieważ podłączałem potencjometr od innej beemki i dalej bylo to samo.ps. silnik dobrze pali ,pracuje dobrze i nie dymi.poprostu niechce sie wkręcić powyrzej 1500obr. Byłem już u kilku mechaników i nikt nie wie o co chodzi.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
auto było na teście komputerowym.diagnosta kazał wymienić mi potencjometr pedału gazu, ale to nie jest to ponieważ podłączałem potencjometr od innej beemki i dalej bylo to samo.ps. silnik dobrze pali ,pracuje dobrze i nie dymi.poprostu niechce sie wkręcić powyrzej 1500obr. Byłem już u kilku mechaników i nikt nie wie o co chodzi.

 

Ile było błędów na kompie - tylko potencjometr czy coś jeszcze. Może żle to odczytał.

 

Jeszcze coś - nie koniecznie to musi być usterka opornika pedału gazu - może coś z kablami. Sprawdz tez kabel przy wtyczce pompy wtryskowej.

 

Krzysiek.

BMW E84 2.8iX

BMW E31 840Ci M60B40

BMW Klub Polska

Opublikowano
To glupie ale moze filterek paliwa?

 

Jeżeli zdarzały się momenty przymuleń, możesz mieć rację. Ale jeżeli samochód "trzepło" nagle, to wskazuje zdecydowanie na awarię elektryczną.

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.