Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Może głupie pytanko ale jak jest lepiej dla skrzyni przeżucać biegi z P na D? Jednym pociągnięciem drążka P->D czy lepiej z P przełączyć na chwilę na R odczekać moment aż załączy się wsteczny i dopiera na D? Zawsze mnie to zastanawiało. Mam dwóch znajomych którzy mają automaty i mają dwa różne zdania na ten temat.

Z góry dzięki

Opublikowano

Ja na zimnym silniku, przełaczam powoli, tak aby R się załączylo, potem powoli an D. Często robię tak dwa razy, aby olej rozprowadzić przed ruszeniem. Natomiast na ciepłym, odrazu na D, stanowczym ruchem.

 

P.S. Kiedy bedziesz w Panoramie ?

QUATTRO

Diesel ? No thanks....

Opublikowano

Ciężko powiedzieć. Teraz większość sparw załatwiam w WBK w Poznaniu bo mam akurat po drodze. Poza tym mam na głowie zafajdaną ekipę budowlaną do pilnowania więc z czasem bardzo krucho. :mad2: Pamiętam o telefonie i jak tylko będę w Panoramie napewno się odezwę. :oops:

Aha dzięki za odpowiedź. Też zazwyczaj czekam aż R się załączy. Zwłaszcza na zimnej skrzynce. :cool2:

Opublikowano

Witam

 

Co prawda mam inną skrzynię, ale tak jak Łukasz zmieniam biegi jednym stanowczym przesunięciem lewarka w pozycję D. Wydaje mi się, że takie przełączanie na R, żeby zaraz przełączyć na D powoduje tylko niepotrzebne przeciążenia...

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.