Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich. Problem polega na tym że przestała działać dmuchawa. Początkowo miałem problem z regulacją obrotów nie były płynne raz było dobrze a potem brakowało regulacji i nadmuch działał dopiero po przekręceniu potencjometru do końca. W tej chwili nadmuch nie działa wcale. Zauważyłem spalony bezpiecznik w skrzynce pod maską wymieniłem go ale nic to nie dało. Co to może być czyżby spalony wentylator nagrzewnicy ? Czy może problem tkwi w czym innym ?
Opublikowano
Panowie wymieniłem miecz, sprawdziłem wentylator wszystko jest ok a dmuchawa nie działa. Czy jest od tego jakieś bezpiecznik ? Co może być przyczyną ?

 

prawdopodobną przyczyną moze też być sam panel sterowania umnie wymiana pomogła pozdrawiam

Moje BMW- E30 318I,

- E34 525TDS

-E32 730IA-kochana babcia

-E34 520I M50

E46 Touring 320CI M54

E36 M43 Touring

Opublikowano
Tak wentylator podłączony na krótko działa. Miecz przekładałem do drugiego samochodu i jest ok. Zauważyłem spalony bezpiecznik w skrzynce pod maską numer bezpiecznika 25. Upalone jest gniazdo od niego czy to może być przyczyna niedziałającego wentylatora ?
  • 1 rok później...
Opublikowano

Przyklejam się ze swoją dmuchawą nawiewu...

Wentylator-zamiennik z Polcaru wstawiony ok. rok wstecz.

Otóż wentylator chodził prawidłowo,ustawienia nawiewów również,płynnośc regulacji też.

Parę dni temu wentylator stanął.

Bezpieczniki sprawdzone,wszystko niby ok,lecz dalej nie działa.

Podczas dalszej jazdy nagle "się naprawiło",parę dni wieje,grzeje prawidłowo.

 

Dziś po odpaleniu chodzi dmuchawa jakby pulsacyjnie,pokręciłem pokrętlem regulacji nadmuchu,zmniejszała się i wzrastała wg.ustawień.

Kliknąłem na 0. i koniec.

 

Panel się podświetla,słychać silniczki od klapek nawiewu,dmuchawy jednak brak.

 

Jadąc w nocy wyszło również,że podświetlenie OBC oraz pstryczków od świateł przeciwmgielnych oraz mijania się nie świecą.

 

Pomysłów mi brak,gdyż miecz był robiony(zresztę płynna regulacja chodziła prawidłowo),dmuchawa nawiewu też po wymianie,gdzie szukać przyczyny :?:

 

...................................................................................................................................................

 

Odnośnie nawiewu udało się,śmiga jak nowy:

-przyczyną była jedna szczotka węglowa od silniczka dmuchawy---nie zcierała się równomiernie od nowości i od strony plastykowego wiatraka był ok 1mm zadzior,który wciskał się pomiędzy elementy ruchome i przyblokowywał

-podpiłowałem tak jak być powinno i co nieco przesunięte zostało zabezpieczenie przy tulejce

 

 

-odnośnie OBC i pstryczków sprawa w toku...sugestie mile widziane

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.