Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
chodzi mi o porównanie kosztów ewentualnych awarii w dieslu przed liftem a poliftowego z common railem. Wiem że sama pompa to tylko niewielka część całej instalacji ale patrząc np. na allegro to pompy od przedlifta mają ceny jakby były ze złota :doh: Co w tych dwóch układach się może posypać i jakie będą ewent koszy . Czy jednak skupić się na szukaniu E46 po lifcie ?
Opublikowano
no dobra sam sobie odpowiem - w dieslu przed liftem (136 KM) lecą bardzo często pompy a właściwie ich elektronika w VP44, a w dieslu z CR 150 konnym ?
Opublikowano
ja mam e46 136km i powiem ci ze pol roku uzytkowania zaoszczedzilem na ON jakies 3tys wiec na turbinke jest:)a czy te pompy tak siadaja to bez przesady!moze pasc tak samo jak kazda inna czesc!
Czuc respekt do Bmw nawet gdy je masz...
Opublikowano

Zadajcie sobie trochę trudu i sami odpowiedzcie na pytanie:

 

Co może padać w nowoczesnych dieslach? :|

E46 320d 175 PS@365Nm ...by Rogalotti
Opublikowano
Zadajcie sobie trochę trudu i sami odpowiedzcie na pytanie:

 

Co może padać w nowoczesnych dieslach? :|

na przykład wtryski ale szczerze mówiąc to grzebiąc na forum wynika z tego ,że w e46 chyba jednak rzadko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.