Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam proszę o krótki opis jak wkodować wtryski do dde disem gdzie tego szukać i jaki numer wpisać chodzi np o taki w0a

Proszę opisać jak sprawdzić czy wtryski są wkodowane w dde ewentualnie jak to wkodować??

Proszę nie pisać że wszystko jest w disie

:modlitwa:

Pozdrawiam
Opublikowano
Numery wtrysków są na wtryskach jak masz auto bez DPF to mają 6 cyfr jak są z EURO 4 to maja po 7. Doś proste menu kodowania jest w inpie. Ale Dis powinien podać Ci instrukcję przed zmianą cyfr.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

auto jest z 2002 roku. więc bez PDF

Pod jaką nazwą w inpie szukać kodowanie wtrysków, czy to się robi dla każdego wtrysku oddzielnie

dzięki za wszelkie sugestie

Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przy wymianie DDE ok, a jeśli DDe było niby flaszowane tzn. koleś coś wgrywał pożniej dogrywał (programing 2 razy) to możliwe że dde nie wie jakie są kody IMA wtrysków. Wszystko ładnie pięknie chodzi tylko korekcje są ogromne, nie mam pojęcia jak to naprawić, a chciałbym wyeliminować wszystkie możliwości zanim zaczne kupować wtryski.
Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

czyli juz gdzies w skryptach przy programowaniu są informacje o wtryskiwaczach ktore mam w aucie?

Co może być przyczyną tak dużych odchyłek 6!!! przecież to masakra

gdzie mam szukać, kupie wtrysk i sie okaże że korekcje zostały to załamka będzie.

Pozdrawiam
Opublikowano

Cylinder 1: - 4.1

Cylinder 5: - 1.9

Cylinder 3: 6.4

Cylinder 6: 5.1

Cylinder 2: - 1.3

Cylinder 4: - 6.8

 

Prawdę mówiąc to nie widziałem jeszcze takich wyników. No ale może jeszcze mało widziałem.

 

W aucie takim jak twoje tyle ze rok młodszym (01.2003) z podobnym przebiegiem korekcje były około - 1,5 lub mniej. Więc dziwne, że u ciebie padłyby nagle wszystkie wtryski, no chyba że lejesz paliwo z niepewnych stacji.

 

Pozdrawiam.

jak suka nie da to pies nie weźmie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

kolego zawsze leje na BP nie mam pojęcia szukam już dwa dni bo zaczynam mysleć że przyczyną jest co innego jak wtryski, nie wiem co mam myśleć - może pada czujnik wałka rozrządu??

Aż mi się nie chce wierzyć w takie rozbierzności i to praktycznie na wszystkich cylindrach a ciśnienie jest w znakomitym stanie na szynie i pompie.

Jakieś pomysły

Pozdrawiam
Opublikowano
Ale pisales ze wszystko bylo ok az do jednego tankowania z tego co kojarze ... masz kogos u siebie co sprawdzi Ci wtryski pod cisnieniem na rozpylanie a nie tylko na przelewach ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mam właśnie

DDE - 1613 Smooth running controller - a nie wydaje się Wam że może to jakiś czujnik jest odpowiedzialny za to? może on szwankuje a po zatankowaniu ultimata to się wyostrzyło pozatym zauważyłem że korekcje np. na dwóch wtryskach raz jest 6 raz 2 tak jakby to się zmieniało w czasie, dzisiaj tak jutro inaczej.

Pozdrawiam
Opublikowano

Skasuj adaptacje korekcyjne wtryskiwaczy. Jeżeli się nie poprawi - wyjmij któryś / zanieś do kogoś kto domową metodą widzi czy rozpyla czy leje.

 

Twoje odczyty kwalifikuja wtryskiwacze (oprócz 2/5) do wymiany. Widziałem samochodzik który miał 7 z hakiem, po zatankowaniu czyichś oszczęności. Po STP i przelataniu troche KM na dobrym paliwku, ciupke sie poprawiło ale i tak skończy się ich wymianą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Skasowałem adaptacje bo w dde 4.0 się nie wpisuje numerków z wtrysków, dopiero w dde 5.0 sie wpisuje

Pomogło na 2 cylinder zrobiło się 0 ale reszta podobnie.

Czy jeśli kupie używane wtryski to koniecznie muszą mieć ten sam numer??

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.