Skocz do zawartości

Praca wycieraczek - raz jeszcze.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Uporałem się z większością problemów po zakupie E34 ( 525i Touring 95 r.) ale parę rzeczy zostało.W większości spraw wystarczyło dokładnie przeszukać archiwum lecz nie na wszystko znalazła się recepta.Dokładnie to problem jest taki, że wycieraczki pracują na ostatnim najszybszym biegu tak jak powinny lecz na wolnym pracują w sposób przerywany tak jak na postoju i na przerywanym pracują tak jak na postoju czyli ustawiam na 3 sek przerwy a włączają się co 6 sek ( mierzone stoperem) i nne przerwy tak samo wszystko podwójnie. Wymyśliłem, że wycieraczki " nie wiedzą kiedy auto jedzie a kiedy stoi" mówiąc po prostu i teraz pytanie skąd sterowanie wycieraczek bierze sygnał o ruchu pojazdu i gdzie jest to ustrojstwo co steruje pracą wycieraczek. Czy może przyczyna jest po stronie mechanizmu wycieraczek ( tam jeszcze nie zaglądałem ) ale przy spryskiwaniu szyb chodzi normalnie na wolniejszym biegu kilka machnięć.

Ma ktoś jakąś koncepcję gdzie szukać przyczyny.

Opublikowano
Witam

 

Uporałem się z większością problemów po zakupie E34 ( 525i Touring 95 r.) ale parę rzeczy zostało.W większości spraw wystarczyło dokładnie przeszukać archiwum lecz nie na wszystko znalazła się recepta.Dokładnie to problem jest taki, że wycieraczki pracują na ostatnim najszybszym biegu tak jak powinny lecz na wolnym pracują w sposób przerywany tak jak na postoju i na przerywanym pracują tak jak na postoju czyli ustawiam na 3 sek przerwy a włączają się co 6 sek ( mierzone stoperem) i nne przerwy tak samo wszystko podwójnie. Wymyśliłem, że wycieraczki " nie wiedzą kiedy auto jedzie a kiedy stoi" mówiąc po prostu i teraz pytanie skąd sterowanie wycieraczek bierze sygnał o ruchu pojazdu i gdzie jest to ustrojstwo co steruje pracą wycieraczek. Czy może przyczyna jest po stronie mechanizmu wycieraczek ( tam jeszcze nie zaglądałem ) ale przy spryskiwaniu szyb chodzi normalnie na wolniejszym biegu kilka machnięć.

Ma ktoś jakąś koncepcję gdzie szukać przyczyny.

 

Ja mam to samo

 

1 biegprzerywany i 2 ciagły sa takie same nie ma roznicy. 3- bieg szybki natomiast jest OK

Tak samo nie ma roznicy czy auto jedzie czy stoi.

Szukalem na forum moduły od wycieraczek podmienialem i nic

Tak po prostu sie juz przyzwyczailem bo nei wiem co robic dalej czy podmieniac manetke od wycieraczek bo jeszcze to nie ruszalem

BMW 730iA wcześniej

BMW 520i E34, BMW 318 E21, BMW 525 TDS E34, BMW 525i E34

Opublikowano
Sam tego problemu nie doświadczyłem, ale z tego co mi w pamieci zostalo to problem jest chyba w czujniku prędkości w dyfrze.
Największe forum maszyn budowlanych www.kopaczka.pl
Opublikowano

Witam

 

Ja mam to samo

 

1 biegprzerywany i 2 ciagły sa takie same nie ma roznicy. 3- bieg szybki natomiast jest OK

Tak samo nie ma roznicy czy auto jedzie czy stoi.

Szukalem na forum moduły od wycieraczek podmienialem i nic

Tak po prostu sie juz przyzwyczailem bo nei wiem co robic dalej czy podmieniac manetke od wycieraczek bo jeszcze to nie ruszalem

 

 

 

Wymieniałem manetkę już - nic nie dało.

 

PZDR Marcin

Opublikowano

Witam

 

 

Sam tego problemu nie doświadczyłem, ale z tego co mi w pamieci zostalo to problem jest chyba w czujniku prędkości w dyfrze.

 

Tam jeszcze nie zagladałem - zajrzę oczywiście ale czy nie jest tak, że tamten czujnik podaje info na zegary ? Bo prędkościomierz pokazuje prawidłowo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.