Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jest sprawa beznadziejna, jak zabrać się do wymontowania kolektorów wydechowych w E46 323i 2,5L 170KM ? Pękła obudowa w jednym z katalizatorów i delikatnie pierdzi.

Aby go obspawać, trzeba wymontować, żeby go wymontować, trzeba odkręcić kolektory od głowicy bo katalizatory są jedną całością z kolektorami: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?model=AM31&mospid=47638&hg=11&fg=50

 

Czy ktoś może pomóc jak przy tym dostępie do kolektora (bardzo ciasno), wymontować go bez podnoszenia silnika ?

mario
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

...Tak dla informacji,

 

nadmienię tylko, że skończyło się na strachu, demontaż kolektorów wydechowych, dla osoby która to już kiedyś robiła, pomimo że jest to pracochłonne, nie robi problemów.

 

Od razu zaznaczam, że nie radzę jechać do żadnych firmy zajmujących się naprawą układów wydechowych - byłem w prawie 10 - ciu i nigdzie się nie chcieli podjąć, tak że strata czasu.

mario
Opublikowano
tez jestem po takim zabiegu bez problemu tylko trzeba mieć kanał i chęci! wyrzuciłem i wsadziłem inny bez katalizatorów! auto zyskało na dzwięku pozostałe bez uwag! :) pozdrawiam i milego wykręcania!
Opublikowano
właśnie nic sie nie dzieje! jest ona nadal podłączona ale nie jest wkręcona w kolektor! przyczepiłem je na paskach pod plastykowymi pokrywami i jest dobrze! tzn ze nic nie pokazuje!
Opublikowano

zostawiles sonde niewkrecona w kolektor?

Czy to niezmieni ci dawki paliwa bo sonda bedzie widziec wiecej tlenu ??

moze ci wiecej palic tera.

jakies fotki albo link do kolektora?

.....When you are leaving skid marks between corners, this means that you have enough POWER....
Opublikowano

Odkręcić kolektory, w E46 i silniku M52B25TU bez kanału się nie da (podnośnik nie wchodzi w grę)

 

Każda naprawa lub ingerencja w katalizatory to konieczność odkręcenia kolektorów ssących. Jest to ryzykowne, ponieważ szpilki w tym silniku maja fi 7 .

 

Odkręcanie to horror, nie wspomnę że trzeba minimalnie o 10 cm podnieść silnik, ale z tym to akurat najmniejszy problem.

mario
Opublikowano
powiem ze pojechałem ekonomicznie kat brzęczał to kupilem na allegro za 800zł jakiś zestaw z nierdzewki jak to ma sie do mocy czy wiecej czy mniej tego nie wiem! w tym modelu sa 2 sondy wiec ta która była przed katem jest wkręcona! a spalanie bez zmian cisniesz to nawet było 18l a na spokój autostarda 130 6.5l nauczyłem się jezdzic bmka i potrafi sie odwdzieczyć jezeli chodzi o spalanie! i nie jezdze jak kapelusznik! ps katy poszły za 400zł na allegro więc koszt nie był taki duzy!
Opublikowano

 

Każda naprawa lub ingerencja w katalizatory to konieczność odkręcenia kolektorów ssących. Jest to ryzykowne, ponieważ szpilki w tym silniku maja fi 7 .

 

Bardzo mnie to zaciekawiło - możesz mi wyjaśnić dlaczego tak trzeba zrobić?? Co ma wdech do wydechu ??

"A Pan 9mm Jest Pasterzem Chroniącym Moją Sprawiedliwą Dupę W dolinie Ciemności..."

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.