Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! Mam pytanie jak można sprawdzić jakie są oryginalne sprężyny do e46 330d, na allegro znalazłem oryginał tył do kompakta http://allegro.pl/item520604507_sprezyny_bmw_e46_compakt_tyl_oryginal_23_cm.html które oznaczone są żółtymi paskami, sprawdziłem u siebie i mam podobne tylko że z zielonymi paskami, czy ktoś zna te oznaczenia?

Jaki numer, kolor ozanczeń mają oryginalne sprężyny do e46? Proszę o pomoc!

Opublikowano

dwa zielone paski to 330i wiec pewnie 330d ma to samo, jak popatrzysz to zobaczysz ze oznaczenia kolorystyczne roznia sie nawet rocznikiem i wyposazeniem....

Chyba nie do końca, bo tych sprężyn nie montowałem, z takimi kupiłem a amory to B8 a to standardem w e46 raczej nie jest! W tych oznaczeniach jest legenda ZSP - czyli zawieszenie sportowe! w 330i to standard ale w 330d?? Tego nie wiem! Proszę innych którzy mają 330d o pomoc w celu określenia jakiem symbolem oznaczone są seryjne sprężyny!

P.S fajny pdfik! szkoda że bez dieselków!

Opublikowano

a moze komus padly amorki i na takie wymienil?? moze mial sportowe sprezyny wczesniej etc....

tak ogolnie to dlaczego cie to interesuje?? zle sie prowadzi czy moze jest jakis inny powod...

co do roznic to ogolnie tył w e46 czy to 3,0i czy 3,0d jest taki sam, co do przodu moze byc inaczej bo roznia sie waga ..zauwaz ze 323.325.330 maja taie same sprezyny

 

w/g sprezyn powinienes mies naglosnienie H/K lub navi

Opublikowano
A więc tak, szykuję się na wymianę całego zawieszenia i badam temat. Polskie drogi nie pozwalają na radość z jazdy na twardym zawieszeniu.. Na autostradzie jest oczywiście pierwsza klasa.. ale po za nią szkoda gadać. Po miesiącu od sprowadzenia autka z Włoch pociekło mi z jednego tylniego amorka, a poza tym auto jest takie sztywne że chyba musiałbym po nim skakać żeby się ciut zakołysało.. Do tego te wszstkie wibracje w połączeniu z niskim profilem doprowadzą wnętrze do trzeszcząco-chibocącej kabiny, a wtedy zostaje tylko podkręcić radio żeby tego słyszeć. Jak wspomniałem amory Bilstein B8 to najbardziej agresywne zawieszenie oferowane przez tą firmę.. dlatego właśnie interesuję się standardowym rozwiązaniem. Widzę jednak że pozostali koledzy omijają temat zawieszenia w swoich 3litrowych, czyżby nie wiedzieli na czym siedzą? pzdr i jeszcze raz dzięki za pdf

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.