Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegów z forum. Temat wałkowany, ale nie tak do końca. Obroty 2500 na luzie i to wszystko co da sie wydusić. Wymieniłem pompę paliwa pod kierowcą na nową z gwarancją , nie regenerowaną, bo poprzednia zacinała się i czasem musiałem trzepnąć od spodu w podłogę by jej przypomnieć, że czas na prace. Po wymianie pompy odpala zawsze, ale niestety problem pozostał. Dziś wymieniłem filtr paliwa naturalnie firmy Mann no i problem nadal istnieje. Po wyjęciu wtyczki z filtra paliwa samochód pracuje poprawnie. Testowany na odcinku 5km i 200km/h z wyjętym wtykiem, nie odczuwa braku paliwa. Moje pytanie brzmi, czy czujnik w podstwie filtra jest elementem zintegrowanym z podstawą i czy słyszał ktoś o awarii takiego czujnika, bo nie chciałbym kupować jeszcze jednej pompy za 600 zł. Każda rada cenna dla mnie. Pozdrawiam i dziękuje za każde info na ten temat.
Opublikowano
pompe wstepną jeśli o tej mówisz da się sprawdzić na kompie, zdejmij czujnik z filtra powietrza(przeoływka) jak będzie różnica to masz swój problem :8)
Opublikowano

Witam Kolegę. Nie to auto, nie ten silnik, wszystko inne ale też diesel.Miałem u siebie podobny kłopot, max 3 tyś na luzie, okazał sie winny czujnik w kolektorze ssącym, odpowiadający chyba za czytanie doładowania :? , a i przepływomierz wiem ze też moze cuda narobic wiec jak kolega radzi, trzeba sprawdzic.

P.S. Radio CB działa super do dziś :dance:

Opublikowano
Witam kolegów ! Dziś zapinałem pod łącze diagnostyczne. Odczyt ciekawy, bo zamiast 4.00 bary wskazuje 0,32 w barach. Hmmm .. naturalnie teraz pewnie pasuje wpiąć w szereg manometr aby zawęzić tzn. znów pompa czy czujnik w filtrze paliwa :roll: Naturalnie zwrócę uwagę na rady kolegów. Przy tych samochodach każda informacja jest cenna skoro od dobrego serwisu dzieli nas przepaść , nie tylko ta w kilometrach :wink: . Sprawdzę i poinformuję jak coś się więcej wyjaśni. Póki co bardzo dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam !!
Opublikowano
Po wyjęciu wtyczki z filtra paliwa samochód pracuje poprawnie. Testowany na odcinku 5km i 200km/h z wyjętym wtykiem, nie odczuwa braku paliwa....

 

Witam,

 

Moim zdaniem padł ten czujnik, problemy z nim są bardzo częstym zjawiskiem w e39.

Mialem poprzednio 525D, gdy padł mi ten czujnik ciśnienia silnik kręcił max. 3000 obrotów.

 

na razie

Opublikowano

Witam ponownie,

Dopiero wczoraj znalazłem troszkę czasu i wykonałem pomiary ciśnienia metodą tradycyjną. Zamontowałem trójnik na wylocie paliwa z filtra i przy pomocy zegara odczytalem:

3,55 bara uśrednione ciśnienie

3,15 do 3,95

w zależnosci od nagłego wzrostu obrotów

Celowo wykonałem pomiar na wtórnej stronie filtra, aby dodatkowo porównać występujące tam spadki ciśnienia w zależności od zapotrzebowania silnika. Sumując zdobyte informacje oraz kolegów sugestie zadzwonie do serwisu by zamówić czujnik ciśnienia paliwa.Po wymianie poinformuję i prawdopodobnie zamkniemy temat.

Pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.