Skocz do zawartości

m40 szarpie przy wolnej jezdzie silnik(przerywa)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Raz na jakis czas zdarzy sie u mnie w 1.6 m40 dziwna sprawa:

generalnie silnik chodzi jak nalezy ale np dzis (i nie tylko dzis..) jadac np na 5biegu 60ponad ...stala predkosc..nagle zaczal szarpac=gdzie zawsze chodzil normalnie przy tej predkosci, no to reduk na 4 i jade dalej te 60km/h z hakiem... i dalej szarpie mysle no co jest kurde...tak jakby przerywal nie mial mocy chwile nie wiem co to.. no to sie wk...na 2 ogien do oporu , 3 do oporu i ponziej zwolnilem jadac znow na tej predkosci 4 a pozniej 5 bieg i chodzil normalnie., Dodam ze jak wysprzeglilem na chwile mialem wrazenie ze zgasnie zaraz. Kiedys tez tak mialem pare razy ale dluzszy czas byl spokoj i dzis znowu... wtedy tez wlasnie lubialy nagle falowac obroty zanim mu dalem po dupie to obroty spadaly ze zaswiecila kontrolka ladowania i z powrotem do normy i tez szarpal. "Przedmuchanie go na full obrotach" odrazu poprawalo mu koncydje.

Jak pisze rzadko sie to zdarza z 1 na m-c...ale wkur to jest

 

Co to mogloby zaczynac sie sypac??

Opublikowano

12345Artur, po pierwsze, racz zapoznac sie z regulaminem forum, a szczegolnie z punktem 4. Na forum BKP NIE PRZEKLINAMY.

Nastepnym razem dostaniesz ostrzezenie.

 

Po drugie: masz LPG? Jezeli tak, to czy objawy wystepuja na Pb i na LPG, czy tylko na jednym paliwie?

 

Przyczyna takiego zachowania jest albo niesprawny uklad zaplonowy (najczesciej swiece), albo uklad paliwowy: nieszczelnosc w dolocie, padniety przeplywomierz, moze problem z cisnieniem paliwa - albo nawet taki banal jak zapchany filtr powietrza.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
też mialem takie pierdzenie przerywanie braki mocy ale na gazie jak mialem stare swiece na niskich obrotach szarpal i sie dusil nie lapal na wszystkie garki a na wyzszych obrotach bylo ok zmien swiece i powinno byc ok :D
Opublikowano
o widzisz...a ciekawe czy tez byloby winą swiec to ze przewaznie jak sie go kreci do odcinki to chwile go zmuli wczesniej...i pozniej dopiero dokreci te 20km/h wiecej i jest prawdziwe odciecie zaplonu...zawsze przy 20km/h mniej niz odcinka jest to go muli...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.