Skocz do zawartości

318i m40 pewien problemik z praca silnika...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam pewien problemik, posiadam m40 1,8 wczoraj wymieniłem termostat i w sumie teraz silniczek się nagrzewa szybko i wszystko cacy, ale wcześniej miałem problemy na gazie, mianowicie na wolnych obrotach chodziła na 3 gary do tego jak wciskałem mocniej gazu na gazie to strzelał mi gaz, nie rozwaliło przepływki bo mam zabezpieczenie, tylko zrzuca mi taka rurkę,która muszę poprawić zęby auto nie gasło (na benzynie i gazie), myślałem ze po wymianie termostatu będzie lepiej, bo może komp coś mieszał ale okazuje się ze dalej tak jest i jeżdżę na benzynie tylko bo na gazie nie da rady, gaśnie, strzela, a jak już działa na te 3 cylindry an wolnych obrotach to po dodaniu gazu do jakiś 2tys/obr działa już na 4 ale wtedy właśnie mi gaz często strzela ehh...

 

Co muszę wymienić żeby to jakoś chodziło?

 

- kable? - a jak sprawdzić czy te co mam wymagają wymiany?

- świece? - a jak sprawdzić czy te co mam wymagają wymiany?

- wyczyścić krokowy silniczek?

- po tym wszystkim jechać na regulacje?

 

Dodam iż ktoś wcześniej założył instalacje zwykłą niby BRC ale chyba od BRC to mam tylko przełącznik ;)

 

P.S. Jak brałem auto to wszystko działało bez zarzutu po 2 tyg zaczęło się sypac:/ W dodatku w starym termostacie była wywiercona dziurka średnicy 3-4mm - o co chodziło? :O

BMW for fun
Opublikowano

Jesli na benzynie jest wszystko dobrze w 100% Chodzi znakomicie, to coś musi być z ins.gazową to lepiej podjechać do gazownika.

Napisz co było jak się uporasz z tym.

Opublikowano
No właśnie, że na benzynie też bardzo minimalnie ale przymula na niskich obrotach jest ok chodzi cacy, dodam gazu to przykładowo od 8xxobr/min do 1,700obr/min tez jakby na 3 gary dziwne to trochę i chciałbym uzyskać info jak sprawdzić kable i świeczki ;)
BMW for fun
Opublikowano
na początek wymień świece na nowe najlepiej NGK ustaw na nich przerwę 0.7 mm bo wtedy na gazie lepiej chodzi. Jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie na cylindrach, rozrząd też może odpowiadać za pracę na 3 cylindrach, mój kolega tak miał po wymianie wałka wszystko było OK. przewody możesz sprawdzić w ciemnościach czy czasem nie świecą w czasie pracy silnika. a w termostacie może być dziurka to zalezy jaki producent.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.