Skocz do zawartości

MalY-e36-coupe

Zarejestrowani
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kamienna Góra

Osiągnięcia MalY-e36-coupe

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. No właśnie, że na benzynie też bardzo minimalnie ale przymula na niskich obrotach jest ok chodzi cacy, dodam gazu to przykładowo od 8xxobr/min do 1,700obr/min tez jakby na 3 gary dziwne to trochę i chciałbym uzyskać info jak sprawdzić kable i świeczki ;)
  2. Zawsze wąż wychodzący z silnika do chłodnicy górny jest gorący i twardy bo jest rozgrzany silnik, woda jest gorąca, zwiększa objętość i nie można ścisnąć węża, a jeśli ci sie nie przegrzewa ani nie nie dogrzewa to wszystko jest moim zdaniem ok :)
  3. Witam, mam pewien problemik, posiadam m40 1,8 wczoraj wymieniłem termostat i w sumie teraz silniczek się nagrzewa szybko i wszystko cacy, ale wcześniej miałem problemy na gazie, mianowicie na wolnych obrotach chodziła na 3 gary do tego jak wciskałem mocniej gazu na gazie to strzelał mi gaz, nie rozwaliło przepływki bo mam zabezpieczenie, tylko zrzuca mi taka rurkę,która muszę poprawić zęby auto nie gasło (na benzynie i gazie), myślałem ze po wymianie termostatu będzie lepiej, bo może komp coś mieszał ale okazuje się ze dalej tak jest i jeżdżę na benzynie tylko bo na gazie nie da rady, gaśnie, strzela, a jak już działa na te 3 cylindry an wolnych obrotach to po dodaniu gazu do jakiś 2tys/obr działa już na 4 ale wtedy właśnie mi gaz często strzela ehh... Co muszę wymienić żeby to jakoś chodziło? - kable? - a jak sprawdzić czy te co mam wymagają wymiany? - świece? - a jak sprawdzić czy te co mam wymagają wymiany? - wyczyścić krokowy silniczek? - po tym wszystkim jechać na regulacje? Dodam iż ktoś wcześniej założył instalacje zwykłą niby BRC ale chyba od BRC to mam tylko przełącznik ;) P.S. Jak brałem auto to wszystko działało bez zarzutu po 2 tyg zaczęło się sypac:/ W dodatku w starym termostacie była wywiercona dziurka średnicy 3-4mm - o co chodziło? :O
  4. niemożliwe, najdalej paczka na palecie może iść do 2dni roboczych na niektóre kody pocztowe,masz nr listu zadzwoń na 0-801-345-345 powiedz jak sprawa stoi i co się dzieje z paczka, może być tak ze jak mówiłeś nie wszystkie płyny wyssałeś i mogło się coś wylać i kurier ma prawo takiej paczki nie rozwieźć tylko poinformować odbiorce ze jest ona w magazynie i poprosić o odbiór osobisty... nie wiem po jakim czasie ale ona do Ciebie wróci... (chyba 2 tyg)
  5. ja tam zamiast takiego stożka K&N do bmw zakupiłem se wkładke K&N jest 2 x cieńsza od normalnej wkładki i daje taki sam efekt dzwiękowy,a nie ma strat typu ssanie ciepłego powietrza, a czy mocy mi przybyło, raczej nie tylko jeszcze lepiej brzmiało moje r6 :)
  6. Tutaj macie: Cennik usług firmy DHL strona 4 - paczki do 31,5kg (tabela ilość paczek + waga - ostatnia na stronie tabelka, wyższe oznaczają doręczenia do godziny 9 i do 12) i do tego wyjaśnienie opłat dodatkowych na stronie 5 strona 8 - przesyłki powyżej 31,5kg (tabelka waga + odległość) i na stronie 9 usługi dodatkowe to tych przesyłek. Od podstawowej opłaty liczymy 4% opłaty paliwowej, następnie dodajemy czy to ubezpieczenie, czy mamy jakieś pobranie czy tez jakiś nie standard i na samym końcu liczymy 22% vatu i wychodzi cena, wszystko opisane wystarczy poczytać :)
  7. więc tak, waga + odległość to 292zł netto + ubezpiecznie nie wiem czy bylo ale jak bylo 2zł netto + jeslo wliczany był element niestandardowy dodatkowe 98zł netto, czyli naliczając bez niestandardu to: 292 - podstawa 292 x 4% = 11,68 = opłata paliwowa (jak pracowałem była 4%) 2zł - ubezpiecznie oczywiście bez pobrania ----------------------------- 305,68 * 22% (vat) = 372,93 PLN Z niestandardem: 292 - podstawa 292 x 4% = 11,68 = opłata paliwowa (jak pracowałem była 4%) 98zł - niestandard (wystaje poza palete,ma niereguralne kształty, oznacznia typu ostroznie, szkoło itp) 2zł - ubezpiecznie oczywiście bez pobrania ------------------------------ 373,68 * 22% = 455,89 PLN Do tego każda podpisana umowa ma jakieś tam upusty, nie wiem ile ma jego wujek ale cena moze byc nawet o 50% mniejsza, a jesli by dopisac tu pobranie to dodatkowa opłata 6,50 + 1% pobrania (netto) P.S. Juz mi sie nie chce liczyc ale podstawa to 293 to wyjdzie z pare zł wiecej :P
  8. jak w temacie jak go rozpoznać bo mam 1,8 zwykły m40 sedan ale np z podwórka gdzie jest żwirek jak ruszam to z 2 kopyt i są 2 ślady równe i np jak chce zawrócić szybko, daje mu gazu i szybciej go obraca niż moje poprzednie 2,0 mowie tu teraz o asfalcie i nawet jak z asfaltu to tez 2 ślady mi zostawia... Może na moście są jakieś znaki, ale jakie? Z góry dzięki za pomoc :)
  9. ja ze względu na to iż zmieniam często auta a aku mój był wywalony kupiłem aku 44ah za 150zł do 1,8 i mam audio i śmiga bez najmniejszych problemów :P
  10. MalY-e36-coupe

    KOLA PYTANIE

    Dużo zależy do tego jaka masz szerokość felgi. Kolega miał 7,5 i z tyłu miał 245/45/17 i śmiało śmigał bez najmniejszych problemów (mówię o tyle bo przód możesz założyć taki jak opisałeś, nie powinno być problemu). Trzeba pamiętać też o tym ze czasem felgi przednie są węższe,a tylnie szersze ;)
  11. Ja miałem oba w e36 coupe 92 rok, klimatronik manualny 2 strefowy + elektryczny szyber :] i w silniku 2,0 z vanosem ;)
  12. zrobisz co zechcesz ale na moje oko nie jest tragicznie i z naprawy zostanie Ci jeszcze kasa, bo chyba tylko o to walczysz, żeby na tym zarobić bo jeśli chciałbyś to zrobić dobrze bez zysku dajesz do najlepszego zakładu blacharskiego i niczym się nie martwisz, odbierasz gotowe auto :) Mojemu koledze jak przywalili w dupe nie pamiętam o co chodziło, ciągał sie po sądach i dostał 500zł w ostateczności, śmiech na sali :)
  13. dodam też iż spalanie mnie powala nawet na gazie, 13l/100 :O A to tylko 1,8 to mi 2,0 16v palił 10 przy takiej samej jeździe... Pewnie spalanie uwarunkowane tym iż długo się nagrzewa, kurde będę musiał zobaczyć ten termostat bo 13/100 to zdecydowanie za duzo jak na 1,8 przy miejskim cyklu i lekkiej nodze bo rzadko butuje - bo nie ma co butowac :)
  14. Witam, moje spostrzeżenia są takie i nie wiem czy to źle czy tak ma być, ponieważ wcześniej jeździłem tylko R6 i tam temperatura rosła szybko, a u mnie przykładowo jak jadę do dziewczyny mam do pokonania 17km to przy normalnej jeździe bo nie katuje auta na zimnym do 3tts/obr temperatura jest w pionie gdzieś na 15kilometrze, jak dla mnie to trochę dużo, ale jak już złapie to trzyma czy na wolnych czy podczas jazdy i nie wiem czy to jest poprawne :) Aha i w/g mnie dość szybko traci temperaturę jak zostawię na wyłączonym (dodam iż nie mam garażu i mam gaz). Czy wszystko jest ok??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.