Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jeśli pompa jest sprawna i układ szczelny to po nalaniu do zbiorniczka odpal silnik i na podniesionym przodzie (najlepiej tak ponieważ koła nie stawiają oporu ) skręcaj kierownicą oporowo w obydwie strony i musi zassac.
Opublikowano
Jeśli pompa jest sprawna i układ szczelny to po nalaniu do zbiorniczka odpal silnik i na podniesionym przodzie (najlepiej tak ponieważ koła nie stawiają oporu ) skręcaj kierownicą oporowo w obydwie strony i musi zassac.
ok dzieki sprobuje i dam znac
Opublikowano
ja kiedys tez wylewalem olej i puzniej nalewalem nowy i tak przez 15 min charczalo i ruszalem kierownica w jedna i w druga strone az przestalo i wszystko bylo ok

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.