Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Zamierzam jutro wymienić tą część,ale mam problem z odkręceniem katalizatora od turbiny,boję się urwać szpilek,czy ktoś z was już to robił,a i dostęp do tych śrub nie jest łatwy??
Opublikowano
mialem podobny problem , też sruby od kata nie moglem odkrecic ale udalo mi sie poluzowac te sruby co pozwolilo na wyciecie i przespawanie nowego łącznika , fakt trzeba sie bylo nagimnastykowac, możesz sprubowac spryskac sruby jakims odrdzewiaczem , moze to pomoże ,
Opublikowano
To akurat wiem,tylko jak tam sie dostac od góry nie ma dojscia a od dołu przeszkadza ten drążek ci idzie do maglownicy
Opublikowano
Tak,wymieniałem i jest przy tym troche roboty ,kupiem łącznik 60 na 150 mm i teraz gra troche wibruje cały wydech (nie ma odgłosów w budzie) muszę się z tym pogodzić bo to nie jest orginał.
Opublikowano
Sprobuj wspawac drugi element elastyczny troche dalej na wydechu, - wibracje powinny zaniknąć. Bylo gdzies o tym na forum.
Opublikowano
do srub od turbo dostep od dolu trza troche pokombinowac a łącznik kup o wymiarach 62x115 idealnie pasuje cena 50pln przy wspawywaniu pamietaj - przykrec wsporniki mocujace kata

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.