Skocz do zawartości

felgi bmw e60


Rekomendowane odpowiedzi

co sie stanie jezeli nie zaloze tych pierscieni centrujacych? bo w sumie zalozylem te kola i wszystkie szpilki pasowalay z pierscieniami moze byc problem bo wyjezdzam za tydzien z londynu wiec co najlepiej zrobic?
a pozatym nie zabardzo wiem co ta sa pierscienie centrujace?? dzieki wielkie za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi z e60 i e39 różnią się tylko średnicą otworu centrującego bo e39 ma 74 mm a e60 72,5,Et jest to samo,co do braku pierścieni centrujących to felga wtedy będzie się trzymała tylko na samych śrubach,nie jest osadzona na pieście i prawdopodobnie będą występowały odczuwalne bicia na kierownicy,o braku poczucia bezpieczeństwa już nie wspomnę bo tak jak napisałem felgę w pozycji utrzymują tylko śruby,radzę założyć pierścienie,są przeważnie z plastiku i są bardzo tanie,potrzebujesz takich pierścieni http://www.allegro.pl/item483539328_pierscienie_centrujace_bmw_74_72_6_express.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi z e60 i e39 różnią się tylko średnicą otworu centrującego bo e39 ma 74 mm a e60 72,5,Et jest to samo,co do braku pierścieni centrujących to felga wtedy będzie się trzymała tylko na samych śrubach,nie jest osadzona na pieście i prawdopodobnie będą występowały odczuwalne bicia na kierownicy,o braku poczucia bezpieczeństwa już nie wspomnę bo tak jak napisałem felgę w pozycji utrzymują tylko śruby,radzę założyć pierścienie,są przeważnie z plastiku i są bardzo tanie,potrzebujesz takich pierścieni http://www.allegro.pl/item483539328_pierscienie_centrujace_bmw_74_72_6_express.html

 

Sprobuj zastosowac takie wynalazki i pojechac na przeglad do TÜV. Jak to zobacza, to zabija Cie smiechem :mrgreen: To typowa druciarnia i za to jeszcze nie wiadomo, jakie ma nastepstwa pod wzgledem bezpieczenstwa jazdy.

Radzilbym nie drutowac samochodu jakimis plastikowymi pierscieniami, tylko kupic felgi, w ktorych opisie jest napisane, ze mozna na nich jezdzic E60.

pozdrowienia

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

felgi z e60 i e39 różnią się tylko średnicą otworu centrującego bo e39 ma 74 mm a e60 72,5,Et jest to samo,co do braku pierścieni centrujących to felga wtedy będzie się trzymała tylko na samych śrubach,nie jest osadzona na pieście i prawdopodobnie będą występowały odczuwalne bicia na kierownicy,o braku poczucia bezpieczeństwa już nie wspomnę bo tak jak napisałem felgę w pozycji utrzymują tylko śruby,radzę założyć pierścienie,są przeważnie z plastiku i są bardzo tanie,potrzebujesz takich pierścieni http://www.allegro.pl/item483539328_pierscienie_centrujace_bmw_74_72_6_express.html

 

Sprobuj zastosowac takie wynalazki i pojechac na przeglad do TÜV. Jak to zobacza, to zabija Cie smiechem :mrgreen: To typowa druciarnia i za to jeszcze nie wiadomo, jakie ma nastepstwa pod wzgledem bezpieczenstwa jazdy.

Radzilbym nie drutowac samochodu jakimis plastikowymi pierscieniami, tylko kupic felgi, w ktorych opisie jest napisane, ze mozna na nich jezdzic E60.

Zgadza się, to już podchodzi pod druciarstwo i poza oczywistymi wzgledami bezpieczeństwa, nie godzi się uskuteczniać takich patentów w e60. Stać Cię na e60, to powinno Cię byc także stać na koła do niej. Ale i tak najważniejsze sa względy bezieczeństwa to nie Golf 1.4, żeby takie cos stosować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.