Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie mam krotkie pytanie:

Przy pelnym skreceniu kol i lekkim dociaganiu slychac dziwny pisk jakby metal o metal tarl lub slizgal pasek wlasnie teraz to zauwazylem no i tak lekko szarpie kierownica czy to koniec pompy wspomagania czy poprostu pasek slizga olej wymienialem jakies 2-3 m-c wstecz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ciężko stwierdzić, bo tego nie słyszę.

 

Pompa 100zł, żaden wydatek. Zacząłbym jednak od paska, koła skręcone na maxa, wtedy pompa jest obciążona i pasek może się ślizgać. Dowedem jest też to, że odbija ci kierownicę, czyli wspomaganie chwilowo słabnie.

Kai
Opublikowano
Zacząłbym jednak od paska, koła skręcone na maxa, wtedy pompa jest obciążona i pasek może się ślizgać. Dowedem jest też to, że odbija ci kierownicę, czyli wspomaganie chwilowo słabnie.

 

Według mojej wiedzy - to jest trafna diagnoza :!:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
Przy pelnym skreceniu kol i lekkim dociaganiu slychac dziwny pisk jakby metal o metal tarl lub slizgal pasek

 

Przy pełnym skręcie to narmalny objaw. Właśnie w taki sposób odpowietrza się układ. Jak pasek się ślizga to występuje efekt "przerywanego wspomagania". Ciężko opisać. Tak działa jakby "krokowo" i tylko na niskich obrotach.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.