Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niedługo trzeba będzie się księdzu spowiadać: wsiadłem do BMW bez dresu, szczerze żałuję i proszę o rozgrzeszenie....

 

A jeżeli chodzi o wybór, sercem 159SW jest o niebo piekniejsze od E91, ale rozum jest za techniką i jednak ja takiego samochodu bym nie kupił, chyba że jako drugi na niedzielę :) Ale jakość Alfy idzie ponoć w górę.

  • 4 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 104
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Nie jestem ślepo zapatrzony na Bmw (obecnie mam pierwsze bmw w życiu)

Wszystko zależy co stawiamy jako priorytet:

Bo jeśli design to w tym mało który samochód w klasie dotrzymuje kroku pięknej Włoszce.

Podobnie z ceną zakupu porównując najbogatsze wersje , (o używkach nawet nie wspominam... :P )

wygrywa:

Prowadzenie : + bmw

jakość: + bmw

wyposażenie (możliwość konfiguracji, doposażenia, mnogość różnych gadżetów): + bmw

utrata wartości: + bmw

awaryjność: +bmw

prestiż: +bmw

komfort: +bmw

Generalnie wszystko poza pierwszymi 2 pozycjami przemawia na korzyść BMW.

 

Żeby na dłuższą metę jeździć Alfą - trzeba się w niej na dobre zakochać. Podobnie jest z przedstawicielami naszego gatunku:

Piękne aczkolwiek często głupie, puste, wycwanione, ciągle grymaszące i pochłaniające mnóstwo nerwów i pieniędzy kobiety - mają zawsze adoratorów. Każdy z nas w życiu musi doświadczyć czegoś podobnego w motoryzacji :P Zakochać się zostać skrzywdzonym - zakończyć znajomość w złości i smutku, by pózniej czasem wspomnieć te najlepsze bardzo krótkie chwile szaleństwa :) - Jednak mało , który odważy się żeby to powtórzyć :norty:

Opublikowano

Jeśli można słówko w tym ciekawym wątku...

 

Gdyby przyszło by mi oceniać komfort, choć pojęcie to jest bardzo szerokie, powiem, że profilowanie foteli w seryjnej AR 159 było dla mnie o niebo lepsze niż w E90 (nie mówimy o M'kach z fotelami kubełkowymi z pamięcią ustawień). Wyciszenie na podobnym - czyli świetnym poziomie.

 

A prestiż... AR 159'ką nigdy nie wtopisz się w tłum ;-)

 

Co do jakości elementów, wyposażenia, wszystko zarówno w AR i E90 zależy od wersji.

Pozostaje jakość wykonania i trwałość poszczególnych podzespołów, a co za tym idzie awaryjność, a także utrata wartości. Na tym polu BMW wypada i wypadało zawsze bezkonkurencyjnie.

 

To co zostajemy przy BMW czy przesiadka?

Opublikowano

ja pracuje z kilkoma Wlochami ktorzy jezdza tylko Alfami

m/innymi 159

i AR159 to na prawde dobre auto

bezawaryjnosc na poziomie aut niemieckich

wykonczenie chyba nawet lepsze

wlasciwosci jezdne bdb (jak na FWD)

polecany w tym modelu jest 2.0jtd 170ps praktycznie bezwaryjny

ktory juz w serii jedzie poprawnie a chipowac mozna spokojnie na 210ps

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.