Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Mam pytanko, chodzi o to ze, ostatnio miałem problem z odpalaniem i dłógościa trzymania akumulatora. Pojechalem na kompa i wykazalo czujnik położenia walka rozrządu i nie wiem czy przez to mi akumulator nie trzyma bo np jak zostawilem na 5 min z jedna postojówką na miescie to ledwo co odpalił krecilem go co jakies 3s z 4 razy. O pomoc :modlitwa: bo kiedys mi nie odpali i dopiero bedzie :(
Opublikowano

podobny temat odnośnie czujnika położenia wałka toczy się tu http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=98008

 

 

czujnik położenia wałka nie ma nic wspólnego z rozładowywaniem aku

 

ile lat ma aku?? jaki jest stan ładowania w twoim aucie?? może po prostu kończy ci się akumulator lub masz bardzo słabe ładowanie

 

proponuję sprawdzić też jeża :search: jest sporo info na forum

Opublikowano

moim zdanie ma wiele wspólnego!

ciężko odpala przy walniętym czujniku... i jak się długo kręci to w końcu i bateria się rozałdowuje...

 

Moja propozycja:

 

diagnostyka + czujnik + wymiana = 249zł w ASO

 

i pozbędziesz się problemów i stresu

Opublikowano
Tylko tyle ja zamowilem sam czujnik i to jescze po znajomosciza 300 siemensa a jeszcze w aso panie takie zeczy to samemu sie wymienia:) A jak wymienie to zobacze wtedy jka trzyma aku:) Pozdrawiam bajo
Opublikowano
Ja ma 72A/h a prad rozruchowy to nie wiem jaki ale sprawdzalem niedawno miernikiem ladowanie i jest normalne a na wylaczonym ma okolo13 V ale tylko przez noc pewnie bo zawsze rano nie chce odpalic :(
Opublikowano
moim zdanie ma wiele wspólnego!

ciężko odpala przy walniętym czujniku... i jak się długo kręci to w końcu i bateria się rozałdowuje...

 

z tym się zgodzę :D ale kolega napisał

 

Pojechalem na kompa i wykazalo czujnik położenia walka rozrządu i nie wiem czy przez to mi akumulator nie trzyma bo np jak zostawilem na 5 min z jedna postojówką na miescie to ledwo co odpalił krecilem go co jakies 3s z 4 razy.

 

więc w takiej sytuacji czujnik ma niewiele wspólnego bo co innego żre aku na postoju gdy auto nie pracuje

 

zrób tak jak kolega Wojciech35 radzi wymień czujnik skasuj błędy i wtedy zacznij poszukiwania żarłacza prądu sposoby poszukiwań opisane są na forum

Opublikowano
Milas a wymieniales moze ten czujnik walka? ja dzisz spojzalem jak sie do tego zabrac i ztwierdzilem ze trzeba odkrecic najpierwsz takie cos co wychodzi z tego kabelek na 32 klucz plaski i odkrecam i wylecialo troche oleju oi nie wiem czy tak caly czas by lwcial czy tylko chwilke i zakrecilem i nic niw ywmyslilem nowego :(
Opublikowano (edytowane)

spokojnie możesz wykręcić ten czujnik poleci tylko deko oleju

 

wykręcasz stary wkręcasz nowy i ot cała robota

:D

 

a co do poszukiwań tematów jak wiadomo wyszukiwarka płata figle wiec

 

używaj Google wpisując po słowie kluczowym szukanym site:bmw-klub.pl

 

np. [E39] rozładowany site:bmw-klub.pl i znajdziesz wszystko

Edytowane przez sebek2407
Opublikowano
Wymieniałem w silniku M 50 i potwierdzam. Odkręcaj spokojnie, to jest zawór sterujący wanosem. Większy problem jest z wypięciem i wpięciem wtyczki od czujnika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.