Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Z góry zaznaczam ,że szukałem rozwiązania mojego problemu (podobne tematy już się przewijały) ale u mnie jest troszkę inaczej.

 

Do soboty było jeszcze normalnie. Auto z rana paliło praktycznie na widok kluczyka. Niestety w niedziele zaczęło się coś dziać. Bunia kręci jak szalona (nowy aku), ale nie może zapalić. Kręci i kompletnie nic się nie dzieje. Dopiero po jakiejś godzinie walki (przy asekuracji prostownika) w końcu zapali. Pracuje wtedy normalnie i bezproblemowo zapala. Ale przy następnym zimnym starcie zabawa zaczyna się odnowa.

Pompa paliwa działa, wczoraj wymieniłem wszystkie świece (Grzeją), filtry są praktycznie nowe, bezpieczniki są całe, w czasie kręcenia praktycznie nie kopci.Wydaje mi się ze to nie pompa wtryskowa bo jak już zaskoczy to wszystko jest ok.Wydaje się ,że to jakiś drobiazg ale takie najtrudniej zdiagnozować.

 

Może to jakaś typowa dolegliwość tego modelu, a wiadomo nie od dziś, że koledzy z forum wiedzą najlepiej. Dlatego liczę na waszą pomoc.

Z góry dziękuję za sugestie.

PaWeŁ

Opublikowano

Dzisiaj zauważyłem ze niema paliwa na wtryskach.Przy zaworku odcinającym na pompie paliwo jest ale nawet po wykręceniu zaworka i zatkaniu otworu paliwo nadal nie idzie na wtryski.Po odblokowaniu otworu wylatuje paliwo pod ciśnieniem.

 

Proszę o pomoc :modlitwa:

Opublikowano
Dzisiaj zauważyłem ze niema paliwa na wtryskach

 

jak to sprawdziles ???

 

 

wez odkrec od wtrysku przewod ( klucz 17 ) i zobacz czy leje sie ropa krecac rozrusznikiem

 

 

moze jakis przewod masz zapchany

 

rozumiem ze nie jest zapowietrzony

pozdro ... kiko

www.cwaniak.pl


chcesz troszke miejsca w sieci ? daj znac ..........

Opublikowano

własnie tak to zrobiłem.Odkręciłem przewód od wtrysku i pokręciłem. Między pompa a wtryskami jest sucho.W samej pompie paliwo jest.Myślałem że to ten zaworek odcinający na pompie się zaciął ale po jego wykręceniu i ponownej próbie odpalenia paliwo wylatuje przez otwór po zaworku , zatkałem go ale ciśnienie rośnie w pompie zamiast dać paliwo na wtryski.

Dziwna usterka jak na noc w garażu. Dodam tylko ze teraz juz wogole nie odpala.

Opublikowano
Faktycznie to może być to.Ale słyszałem ,że to droga zabawa jest. Da się jakoś to sprawdzić? Na chwile obecna auto zawiozłem do warsztatu i czekam na diagnozę.
Opublikowano

jesli chodzi o sama pompe, to trzeba rozebrac i uszczelnic. koszt od 600zl w gore. a co do tego sterownika, to nie mam pojecia jak wyglada sprawdzenie i ewentualna naprawa.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HA51&mospid=47372&btnr=13_0095&hg=13&fg=15 mam na mysli nr 13 na schemacie

BMW E34 1989 r. 2.4td 20.03.08 - 24.08.08 (stłuczka i śmierć pompy wtryskowej)

http://www.polskajazda.pl/Samochody/BMW/5/30920

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.