Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie o to mi Panie Jakubie chodził znam postęp inżynierów, zastanawia mnie tylko czemu w tym samym roczniku robili na dwa sposoby.

 

Teraz zauważyłem, że do automatycznaj skrzyni przy M57 kładli kolektor o zmiennej długości, a przy M57N niezależnie od skrzyni biegów.

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Witam. W moim aucie 330d 204KM silnik M57N są też te klapki. Jednak nie są metalowe tylko plastikowe i sterowane są przez silnik elektryczny. Właśnie mam z nimi problem. Komputer zgłosił błąd "swirl flap actuator" domniemam że chodzi o ten silniczek elektryczny co steruje tymi klapkami. Objawy samochodu są takie że jeździ jakby miał ze 100 koni mniej. Jutro wstawiam auto do mechanika i zobaczymy jaką postawi diagnozę.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
A u mnie tez moglo byc goraco z klapkami. Tzn podczas sciagania kolektora dolotowego (przy wymianie czujnika polozenia walu korbowego) okazalo sie ze 2 sa urwane. Na szczescie nigdzie nie wpadly i nic nie zepsuly. Teraz klapek nie mam, ale jednoczesnie nie zauwazylem, aby silnik byl slabszy w dolnym zakresie obrotow.
Facet z próchnicą grał w kości i... wypadły mu cztery szóstki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.