Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W czasie ruszania gdy silnik1.9 Benzyna jest zimny to bardzo przerywa ,a po rozgrzaniu wszystko jest ok czym to jest spowodowane?

Z góry dziękuje za odpowiedź

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A ja się podłączę do pytania. Od kilku dni mam ten sam problem... Po rozgrzaniu jest wszystko OK. Gdy zimny - z opóźnieniem reaguje na dodanie gazu. Czasem jest ok, ale często nie reaguje. Wolne obroty są równe i takie jak trzeba...

 

Dodam że rano, mimo że akumulator był całą noc ładowany jest problem z rozruchem, tzn że przygasają kontrolki, słabo kręci ale w końcu zaskakuje. Co to może być?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wiadomo ze silnik dziala mniej sprawnie.

Kiedys w E36 jak odpalalem na zilnym to pogwaltownym dodatniu gazu nawet na chwile mi go zalewalo.

To nie nowe auta jak sie domyslam.

Wiec nie chodza na zilnym silniku jak nowe.

moze przewody , moze swiece....

cholera wie :)

Opublikowano
moze padl potenciometr przy przepustnicy
O? A gdzie on jest i czy wymiana to duuuuża sprawa czy domowa robota na sobote?
Opublikowano
ha! dzisiaj chce jechac do pracy,a samochod odpala,po czym od razu gasnie. pompka paliwa? czy cos innego?

 

- Przepływomierz;

- czujnik położenia wału;

- czujnik temperatury silnika.

 

W czasie ruszania gdy silnik1.9 Benzyna jest zimny to bardzo przerywa ,a po rozgrzaniu wszystko jest ok czym to jest spowodowane?

 

- świece, kable,cewka

- czujnik temperatury silnika

Opublikowano

- Przepływomierz;

- czujnik położenia wału;

- czujnik temperatury silnika.

 

Ok. Ale gdyby to połączyc z tym, że przez ostatnie 2 tygodnie cos przerywało przy dodawaniu gazu i wogóle nie było pełnej mocy a teraz nagle stop, to mogłoby wskazywac raczej na pompę prawda?

Opublikowano
- Przepływomierz;

- czujnik położenia wału;

- czujnik temperatury silnika.

 

Ok. Ale gdyby to połączyc z tym, że przez ostatnie 2 tygodnie cos przerywało przy dodawaniu gazu i wogóle nie było pełnej mocy a teraz nagle stop, to mogłoby wskazywac raczej na pompę prawda?

 

skoro piszesz jeszcze że przerywało i nie było mocy, to stawiam na CZUJNIK POŁOZENIA WAŁU !

ten co jest nałozony i bierze impuls z kabla WN na 4 cylindrze.

 

Pompa może być też, można ją wysłuchać i zmierzyć ciśnienie na listwie.

Czujnik powinien wykazać komp diagnostyczny, ale wydaje mi się że to czujnik, który jest albo uszkodzony albo przetarł się jego przewód.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.