Skocz do zawartości

735, e32 bardzo duze problemy z odpaleniem silnika na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A ja pod tym pojęciem uważam zmierzenie ciśnienia jakie daje pompa. Ciśnienia jakie jest utrzymywane na listwie wtryskowej przez regulator ciśnienia paliwa. Można zrobić test po dłuższym postoju, ale pompa jeśli była by nie dobra to nie da takiego ciśnienia paliwa jakie powinno być. Na pompie jest jeszcze zaworek powrotny paliwa może on nie domaga. Tylko dziwne że akurat przy pierwszym mrozie ujawniła się pompa/zaworek.
Opublikowano
Miałem objawy takie jak kolega i też po sprawdzeniu ciśnienia na listwie manometrem uznałem że pompa jest dobra bo było ok. 3 bary. Po jakimś czasie, kiedy już wyczerpałem wszystkie znane mi możliwości, wróciłem do pompy i przeprowadziłem taki test jak napisałem wyżej. Okazało się, że wystarczy żeby popracowała przez ok. 7-8s i silnik uruchamiał się wtedy za pierwszym razem, a więc przykład z życia wzięty. Oczywiście nie mówię że musi być to samo w tym przypadku - podaję tylko jedną z możliwości. A ujawnia się w zimie najprawdopodobniej dlatego, bo przy rozruchu w niskiej temperaturze wtryskiwacze otwierają się na dłużej niż jak jest ciepło, aby dać bogatszą mieszankę i wtedy ciśnienie w listwie szybciej spada. Zresztą w sprawnym aucie zaraz po przekręceniu kluczyka pompa na moment się włącza aby nabić ciśnienie (około 1s), ale u mnie to już nie wystarczało. W lecie wszystko było dobrze nawet po kilkudniowym postoju. Dziwne ale prawdziwe. A czy to była wina zaworka, silniczka czy wirniczka to już nie wnikałem :)
Opublikowano
No szkoda że od razu nie zmierzyłeś ciśnienia jakie daje pompa. Dobra pompa powinna dawać 6 barów. U znajomego pompa dawała przy rozruchu 1 bar i ledwo nabijała do 3 barów po dłuższej pracy.
Opublikowano
moja pompa dała 9 barow w specjalistycznym zakladzie zajmujacym sie uklade zasilania, zostawili manometr w ukladzie na ok 40 minut i trzymal 9 barow, wymienilem regulator cisnienia paliwa, itd, sluchajcie w zeszla zime tez nie palila a latem byla bajka, od dotyku, licze na ten czujnik temperetury, ale slyszalem ze modul silnika moze byc przyczyna takiej sytuacji???
Opublikowano
kupiłem owy czujnik temp i nic nie pomoglo, sprawdzilem przed chwila u elektryka czujnik walu i ma 530 ohm, czyli ok, wlałem kilka dni temu denaturat do baku, i nadal nic, pomóżcie co jeszcze moze byc przyczyną tych moich problemow z rozruchem zimnego silnika???? :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
Opublikowano

Luzy zaworowe na ile ustawiłeś?

 

Co do przepływki to że klapa się otwiera/ nie blokuje może okazać się trochę mało. Jak masz taką możliwość to podmień ją.

 

Jakiej firmy kupiłeś czujnik?

 

Wlałeś tylko denaturat czy dolałeś "porządnego" paliwa?

Opublikowano
przeplywka byla sprawdzana na kompie i podmieniana z auta ktore jest idealne(znaczy odpala w kazdych warunkach) komp nie wykazal bledow, a wymiana przeplywki nic nie zmienila, czujnik oryginal bosch, nowy, zawory ustawial mechanik, nie wiem ile a ile powinno byc?????a co do paliwa to tankuje tylko shell 95pb, lub v power racing
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Cholera, ale na serio nic nie wyczytałem, tylko tyle, że od strony pasażera i z niebieską wtyczką, ale na zdjęciu silnika niestety nie mogłem jej znaleźć...

 

Tak trudno napisać... :/

 

PS: wiem, że dla większości z forum to banalne pytanie, a ja jak na razie mam małą wiedzę... SORKI

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.