Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Najprawdopodobniej mam do wymiany sa tuleje wahaczy. Slysze je podczas przejezdzania przez nierownosci, zwlaszcza ta z lewej strony, rowniez czasem na drobnych nierownosciach zdecydowania za szybko zalacza sie ABS, co ewidentnie wskazuje na luzy na tulejach wahaczy. I teraz moje pytania:

 

Czy warto wymieniac same tuleje, czy moze od razu cale wahacze? Jak z wytrzymaloscia sworzni w E39? Jesli wytrzymuja wiecej niz tuleje, to moze nie warto od razu calych wahaczy wymieniac.

 

Jesli tuleje, to jakie? W poprzednim aucie wymienialem na Febi i byly OK, ale naczytalem sie, ze do BMW do tylko Lemforder, natomiast znawce E46 twierdza, ze tylko te wzmocnione MEYLE. Ktore z nich (a moze jakies inne mozecie polecic). Aha, no i zasadnicza kwestia, czy wszystkie, niezaleznie od firmy, beda pasowac do moich oryginalnych wahaczy? Chodzi mi o to, czy nie ma jakichs minimalnych roznic w srednicach i nie jest tak, ze tuleje Febi pasuja tylko to wahacza Febi, itd.?

Opublikowano
Po pierwsze nie wierze w cos takiego jak wymiana tulei w wahaczach w e-39, gdzie masz wahacze aluminiowe i jak wybijesz stara tuleję istnieje duze prawdopodobienstwo ze mozna go łatwo uszkodzic itp. lepiej wymienic wahacze całe, chyba ze ktos ma dobry sposob na wymiane tulei aby nie zniszczyc niczego
Opublikowano
Po pierwsze nie wierze w cos takiego jak wymiana tulei w wahaczach w e-39, gdzie masz wahacze aluminiowe i jak wybijesz stara tuleję istnieje duze prawdopodobienstwo ze mozna go łatwo uszkodzic itp. lepiej wymienic wahacze całe, chyba ze ktos ma dobry sposob na wymiane tulei aby nie zniszczyc niczego

 

A wiesz że tuleje się kupuje osobno a wahacze osobno? Jak najbardziej wymienia się same tuleje, oczywiście na prasie a nie waląc młotem.

Opublikowano
wiem wiem, że się kupuje osobno bo tuleje sa wymienialne w lemforderach inne wahacze maja niewymienialne tuleje z tego co pamiętam. Nie wiemczy na prasie mozna wyjac tuleje zachowując trwalosc wahacza, który badź co bądź jest z aluminium
Opublikowano

wygląda to mniej więcej tak że na 2 tuleje przypada jeden sworzeń czyli po drugiej wymianie tulei wypadałoby wymienić kompletny wahacz.

Ja osobiście wymieniłbym komplet no ale to moje zdanie.

Trochę mitów tu jest widze o tulejach zarówno w meyle lemforder jak i nk tuleje są wymienialne.

Przy czym zdecydowanie polecam tuleje meyle w wersji HD Gdyż tuleja ta jest z litej gumy a nie tak jak lemforder z płynem w środku. Zdecydowanie dłużej ta tuleja żyje kolega zajeździł wahacz- sworzeń się bujał a tuleja dalej była ok

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.