Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po krótce przedstawię mój problem .Zapalam autko wszystko jest ok do momentu gdy wskazówka od temp zchodzi z niebieskiego pola.Autko zaczyna falować na obrotach aż zgaśnie jak go potrzymam chwile na obrotach czuć jak mocno szarpie przerywa do momentu jak się zagrzeje ,autko na wolnych obrotach pracuje ładnie. I tu kolejny problem podczas przyśpieszania czuć też lekkie poszarpywanie ale to już nie takie jak gdy jest zimny. Co może być przyczyną takiego zachowania?

Dzięki z góry za podpowiedzi

Opublikowano
Witam kolego sprawdz ukł.paliwowy tzn.filtr paliwa możesz miec zasyfiony :!: i może nie dostawać odp dawki paliwa,A masz gaz???pozdr
Opublikowano

Nie niema gazu

Piszesz że ukł paliwowy jak by tak było to by świrował od początku od zapalena a nie gdy temp schodzi z niebieskiego pola ?

Opublikowano
może czujnik temperatury :lol: a podpinałeś sie pod kompa :!:
Opublikowano
Czujnik nowy zakupiłem w poniedzałek go wymienię na kompie nie byłem ale coś mi się wydaje że to raczej przepływka
Opublikowano
Ja coś takiego podobnego miałem ale mam gaz i pojechałem na kompa i okazało się że miałem uszkodzony czujnik zasysanego powietrza i czujnik położenia wału :cry: :cry: może to coś Ci pomoże pozdrawiam :!:
Opublikowano
Kurcze nie wiem co Ci doradzic może jedż na kompa i to pomoże :!: A cewki masz dobre :idea: :?: ,bo mój kolega miał 525 w benzynie i jak mu cewki nawalały to nie chciała chodzić i przerywała :mrgreen: .Sprawdz sobie rezystancje na pinach cewki powinna być 0.8 oma miedzy 1,a ostatnią elektrodą co wychodzi z cewki czyli 3pin,Ta informacja jest z ksiązki obsługi :mrgreen: :!: pozdrawiam
Opublikowano
w M40 jest tylko jedna cewka ;)

 

 

 

Właśnie się zastanawiałem hehe :D to więc potrzeba podłączyc omomierz do zacisków 1 i 15 i sprawdzamy wartość uzwojenia pierwotnego cewki.Powinna ona wynośić 0.82 Om,Pózniej podpinamy omomierz do zacisków 15 i 4 i sprawdzamy razystancje wtórną cewki,wartość wymagana to 8.25kilo "omy" te symbole pinów znajdują się na cewce :wink: pozdrawiam :!:

Opublikowano

Witam

Wydaje się że problem zarzegnany choć nie wiem czy napewno okaże sie w najbliższych dniach

Wymieniłem czujnik temperatury oprócz tego wyczyściłem kopułkę palec rozdzielacza świece przewody(wyczyściłem i przetarłem preparatem do uszczelek) i autko odżyło w sumie nie wiem co było bezpośrednią przyczyną bo zrobiłem najpierw te rzeczy a później odpaliłem autko.ale jeszcze dla swietego spokoju wymienię te rzeczy elektrycze .Dzieki za podpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Posiadam Bmw e36 320i 97r

Mam problem prawdopodobnie z przepływomierzem,objawy są takie,że po dodaniu gazu i odjęciu obroty spadają i silnik gaśnie.

Natomiast po odpięciu wtyczki od przepływomierza silnik nie gaśnie.

Miał ktoś podobne objawy??

Opublikowano
Odpal auto i depnij zobacz czy wejdzie ci na max obroty jesli nie odepnij przepływke i znowu depnij jesli dojdzie to masz juz rozwiazanie u mnie sprawa wygladała tak ze szedł do 4.5 tys i wiecej nie krecił jakby mu paliwo odcinało no i wiecej niz 140-160 nie poleciał po odpieciu przepływki wszystko wracało do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.