Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Zauwazylem cos takego kiedys tam.,..ze przy odcince widac czarno z rury wydechowej szlo-mysle to moze byc normalne...ale wczoraj jechal kumpel za mna i mowil ze mi czarno z rury szlo... a nie jechalem do odcinki....

 

1/nic mi oleju nie ubywa, nie pali duzo M40 1.6 wiec nie wiem skad ten czarny dym idzie z wydechu. Na postoju na wolnych i przy lekkim gazowaniu nie widac takiego czegos (chyba) czyzby to pomalu byly jakies objawy usterki ktora za jakis czas wyjdzie? czy nie przejmowac sie tym.

 

2/ dodam jeszcze ze na postoju-kiedys jak go wkrecilem do spodu sie nie jaknal a jak go wkrecam do spodu podczas rozpedzania to np na 2 biegu dlowi sie przy 60 pary km/h i idzie za chwile dalej do ponad 80, to samo na 3 biegu przy niecalych 100km i dalej idzie do 110 km./h pozniej normalnie. Raczej chyba nie powienien sie dlowic... nie wiem o co tez z tym chodzi-ale wydaje mi sie ze moze to ma jakies powiązanie ze sobą?

Opublikowano
masz gaz?ta czarna chmura moze sie brac własnie z tego dławienia.w momencie kiedy sie oddławia(zaczyna ciągnąć dalej) powinna pojawic sie czarna chmurka-zbyt bogata mieszanka.ja tak miałem w innym aucie,w pewnym momencie zamulało po chwili kiedy zaczynało ciągnąc pojawiał sie za mną czarny obłoczek.długo dochodziłem co to,zmieniłem sonde,wyciełem kata,zmieniłem swiece,filtry,byłem ze 3 razy na kompie i dalej było tak samo.po pewnym czasie zrobiłem remont bo mi panewke obróciło,przy okazji zmieniłem uszczelniacze zaworowe itd. i wszystko wróciło do normy i do tej pory nie wiem co było przyczyna tego zamulenia i czarnego dymu:(w opini niektórych osób była to wina uszczelniaczy zworowych które przy wyzszych obrotach i przy odjęciu gazu puszczały olej, chociaz duzo mi go nie ubywało około 150ml na 1000km.wyjmij i obejrzyj swiece czy sa mocno pokryte czarnym osadem
///M40pwr
Opublikowano
Jakie masz spalanie? Lambdę masz dobrą? Czarny dym to może być objaw zbyt bogatej mieszanki. Mi dymił na czarno gdy miałem zajechane dźwigienki i hydroregulatory, a z tego co piszesz o tym dławieniu się, to i Ty to możesz mieć (ale nie musisz). Trzy lata temu zmieniłem to co napisałem i jak ręką odjął. Poczytaj sobie o częstej w m40 usterce wytartego rozrządu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.