Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
a po co go wymieniać??? roboty pelno koszta spore a przeciez to nie pasek zeby sie zerwal...jesli cos z nim sie robi ni etak to go slychac a czy warto robic przy 500tkm?? wtedy auto ma najczesciej powyzej 15 lat i malo kiedy jest to zadbany egzemplarz w ktory wlasciciel chetnie topi kase najczesciej wymieniajac to co wymieniac trzeba....ja np jezdze 9 letnim e39 3 litrowy diesel w automacie i juz niejeden m mowil wymien olej bo pewnie nigdy nikt nie wymienial...oczywiscie nie robie tego bo i po co tracic kilkaset zlotych na olej uszczelke i filtr plus robocizne czy calosc nawet ponad 1000zl skoro po 1. skrzynai pracuje bez zarzutu. po 2 serwis bmw nie przewiduje wymian oleju (dozywotni) po 3. nie zamierzam tym autem nakrecic kolejnych 250tys km po 4. skrzynia ma swoj komp swoje czujniki swoj check i cokolwiek by sie z nia nie dzialo przjedzie w tryb serwisowy i wtedy bedziesz czas na zajrzenie....po 5. remont skrzyni lub druga regenreowana kosztuje 3tysiace wiec po co topic co 60tyskm jak niektorzy tu polecja kase na wymiany oleju..ja podchodze ekonomicznie a nie z zasada zrob to nie zaszkodzi..pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.