Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
javascript:emoticon(':modlitwa:')No i stalo sie!Falujace obroty,niby maly problem bo wystarczy przeczyscic krokowca ale...jak to zrobic w silniku 318is M42 z 96 roku?Obawiam sie ze trzeba bedzie rozkrecic pol silnika zeby sie dostac do niego.javascript:emoticon(':mad2:') Edytowane przez ArturGrantham
Opublikowano

ArturGrantham

 

napisałeś, że masz IS-a z 96. Ja mam ze stycznia 96 i pytanie moje brzmi: czy twój silnik wygląda tak?

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images30.fotosik.pl/296/6c2e3bd1d1da5cbf.jpg

mój tak wygląda i jest to M44, a M44 ma pojemność 1895, a w papierach mam 1795, czyli powinienem mieć silnik M42. O CO CHO??

Trochę zagmatwałem... :roll2: :roll2: :roll2:

http://img90.imageshack.us/img90/5829/bmwpodpis333333.gif
Opublikowano
chyba masz m44 bo moj jest na 100% m42 i widze odrazu roznice w budowie silnika.Dolot mam inny,przepustnice i przeplywka tez inaczej wyglada.Gniazdo diagnostyczne mam z drugiej strony silnika.to tyle co wychwycilem,mozliwe ze jest jeszcze wiecej roznic w budowie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.