Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam ! mam pytanko do znawcow tego modelu! E 46 benzynka - brak ogrzewania! Plyn nie przeplywa przez nagrzewnice ! Sama nagrzewnica jest czsta i drozna ! Po odpieciu weza na przegrodzie silnika tego ktorym plyn powinien wracac z nagrzewnicy do chlodnicy , plyn wcale nie leci a zaledwie kapie !!!! wydaje mi sie , ze tam powinno byc cisnienie plynu na tyle duze aby plyn mogl wrocic do chlodnicy glownej! Czyli reasumujac z bloku silnika plyn nie wychodzi pod zadnym cisnieniem ! Czy moze to byc uszkodzona pompa wody???? Prosze o pomoc w rozwiazaniu tej zagadki!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Płynu oczywiście masz odpowiednią ilość ?? Pompa jak jest walnieta to się będzie grzało auto, nie będzie obiegu czyli nie przechodzi płyn przez chłodnicę.
Krzysztof
Opublikowano

Tylko ze auto sie nie grzeje !

Trzyma temperature na wskazniku tak jak trzeba! Nic nie rozumiem z tego! Czemu nie idzie na nagrzewnice???

Opublikowano
Witam ! mam pytanko do znawcow tego modelu! E 46 benzynka - brak ogrzewania! Plyn nie przeplywa przez nagrzewnice ! Sama nagrzewnica jest czsta i drozna ! Po odpieciu weza na przegrodzie silnika tego ktorym plyn powinien wracac z nagrzewnicy do chlodnicy , plyn wcale nie leci a zaledwie kapie!

 

Skoro auto sie nie grzeje i czujnik pokazuje iż temp jest w normie - układ masz odpowietrzony i płynu w normie - to winą może być elektrozawór znajdujący się przed nagrzewnicą - zablokował się i nie puszcza ciepłej cieczy na nagrzewnicę.

 

Pzdr,

Opublikowano

Panowie pomóżcie mam ten sam problem :/

 

od kilku dni mam ten problem.... nie mam ogrzewania leci lekko letnie powietrze... co to może być .. pompa wody???? jak przeonie auto to troche cieplej , ale na postoju tragedia ... :/

Opublikowano
Elektrozawor jest otwarty na 100% ! Przewod przed elektrozaworem i za nim jest goracy ! Zimny jest jednak ten przwod ktorym wraca plyn z nagrzewnicy do tego syfony przy chlodnicy glownej samochodu! Wyglada to tak jakby obieg plynu w tym ukladzie nie byl wymuszony ale swobodny! Czyli pompa plynu ????? Ale czemu w takim razie sie nie grzeje silnik! Nic z tego nie rozumiem! A jeszcze jedno nagrzewnica sprawdzona i jest drozna !
Opublikowano

Dzisiaj po okolo 30 minutach pracy na wolnych obrotach przewod powrotny z nagrzewnicy byl nadal zimny ale gdy podnioslem obroty do 4000 i trzymalem tak przez piec minut plyn zaczal krazyc i zrobilo sie ciepelko w aucie ! Ale uwaga gdy po tej operacji odpuscilem obroty i silnik chodzil na wolnych obrotach przewod powrotny zaczal stygnac i nie bylo ogrzewania!!!!!

Co wy na to!???

Opublikowano
Pompa wymieniona na nowa! Termostat rowniez ! A obiegy cieczy przez nagrzewnice jak nie bylo tak nie ma! Rozpacz poprostu rozpacz!
Opublikowano
Chlodniczka sprawdzona! Czysta jak lza!!!! Problem polega na tym , ze ciecz nie wychodzi z bloku silnika pod odpowiednim cisnieniem!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.