Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam problem jest następujący padły zegary w dieslu e38 rocznik 2000 po lifcie już i szukam cały czas nowych które byłyby sprawne. Trafiły mi się zegary takie jak trzeba prawie tylko że od benzyny. Czy da się je zainstalować i czy będą działały??

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Podstawowym problemem może być wyskalowanie podziałki, prędkościomierza i obrotomierza, jeśli są takie same w co bardzo wątpię to nie powinno być problemu
Opublikowano
Nie beda dzialaly. W E38 zegary sa programowane indywidualnie do kazdego egzemplarza.

Też tak myślałem,ale wystarczy przełożyć tą dużą czarną kostkę z tyłu zegarów na 3 wtyczki(biała,czarna,niebieska) wysówa się ją.Zrobiłem tak i wszystko działało.Zegary pochodziły z 728i z 96 roku a montowałem je w 728iL z 97 roku(wypalone piksele),silniki te same,może dlatego działały.Gdyby pochodziły z innego motoru to kto wie,nie sprawdzałem.

Nur bmw e32
Opublikowano

hmmm tu kostki są wszystkie takie same z tyłu licznika, a zegar prędkości ma taką samą skalę kłopot pewnie by był ze skalą obrotomierza ale to nie ważne.

Czsy liczniki idzie ewentualnie przeprogramować

Moja BetsY zobacz

Interfejsy BMW INPA USB

Instalacje LPG Sekwencyjne montaż serwis

Opublikowano
Nie beda dzialaly. W E38 zegary sa programowane indywidualnie do kazdego egzemplarza.

Też tak myślałem,ale wystarczy przełożyć tą dużą czarną kostkę z tyłu zegarów na 3 wtyczki(biała,czarna,niebieska) wysówa się ją.Zrobiłem tak i wszystko działało.Zegary pochodziły z 728i z 96 roku a montowałem je w 728iL z 97 roku(wypalone piksele),silniki te same,może dlatego działały.Gdyby pochodziły z innego motoru to kto wie,nie sprawdzałem.

 

Samo przełożenie nie daje gwarancji poprawnego uruchomienia (podstawowy objaw - nie da się odblokować zegarów i wejść w zabezpieczone kodem testy). "Duża czarna kostka" nie występuje w nowszych zegarach. Aby uczciwie przełożyć zegary, należy je przekodować czyli zmienić nr VIN, który jest w nich zaszyty, skopiować np z EWS kodowanie do nowego licznika a następnie zakodować licznik. Po takiej operacji nie będzie się zgadzać jedynie stan licznika (można to oczywiście dostosować - metody różne zależnie od posiadanej wersji licznika).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.