Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jescze raz powtarzam w BMW mierzy sie pobór prądu 15 minut po zgaszeniu samochodu!!!! .

 

...i wlaczeniu alarmu oraz zamknieciu wszystkich drzwi i klap.

Punto75>BravoGT>MB260E>MBC280>*PuntoHLX>MBC320>MBE50AMG>VectraC>BMW528 . it's nice to be important but it's more important to be nice

>>> psychop's lab mike.xray.pl

Opublikowano
jescze raz powtarzam w BMW mierzy sie pobór prądu 15 minut po zgaszeniu samochodu!!!! .

 

...i wlaczeniu alarmu oraz zamknieciu wszystkich drzwi i klap.

Dokładnie - to jest ważne ! - zamknięcie klap i załączenie alaramu może w następnym etapie (bo trochę trudniejsze do zrealizowania ;)), ale na początek, można bez alarmu i drzwi/klap. U mnie np. jest najpierw ok. 0.6-1A potem maleje ... a po ok. 15min wyłącza się "czuwanie" niektórych elementów i jest ok. 0.02A i podobnie jest w większośći BMW, szczegółnie tych nieco nowszych (powiedzmy tak od lat 90-tych ;))

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

No tak w sumie cała zabawa z mierzeniem trwała ponad 3 godziny, staralismy sie mierzyć i 15 miunt po zamknieciu samochodu i z włączonym i wyłączonym alarmem, wszelkie czujnika od otwarcia maski czy bagaźnika były zdemontowane wiec samochod "myslał" ze wszytsko jest zamkniete... chyba nie popełniliśmy jakiegoś błędu w pomiarach mam nadzieje...

 

Pytanko inne czy po podłączeniu pod komputer w ASO jest on w stanie pokazać pobory mocy poszczegolnych komponentów ???

 

A i czy są jakieś specyfikacje które określaja optymalny pobór prądu odnośnie konkretnego modelu / wyposażenia ??? spotkaliscie sie z czyms takim ?

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

1. Jeżeli popełniliście błąd, to po 2-3 dniach postoju samochód powinien odpalić, jeżeli sie nie mylićie, to nie odpali :mrgreen:

2. Są takie specyfikacje - z tego co pamiętam, to w BMW w najbardziej pesymistycznym przypadku powinien pobierać nie więcej niż 50mA, po tych 15 minutach, a w E36 to chyba nie więcej niż 30-40mA.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

1. No tak zgadza sie to najlepszy test ale troche sie boje ze :zlosc: sie moze cos sfajczyc w koncu 1 Ah to nie mało... wiec jak spuszczam kupete z oka to odpinam kleme...

 

2. dzieki z info bede szukal w sieci...

 

A jak z tym kompem myslicie ze podlaczenie do komputera pomoze zlokalizowac usterkę ???

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

No i byłem na diagnozie w ASO i zgadnijcie co ???

 

NIC

 

pobór jak stwierdzili jest okej komputer niczego nie wykazał

elektrozawór jest okej a to ciche tykanie ktore słysze po zakończniu jazdy i w zasadzie chyba non stop tez jest ok bo jest to zawór ktory re... cos tam opary paliwa i tak ma być (dowódca mechaników tak swierdził)... wiec

 

albo mnie robia w balona ???

albo to co rozladowalo mi dwa razy aku sie naprawiło (nie wierze)

albo .... rzucajcie pomysłami

 

Coz teraz pozostało tylko zrobic test nr 1 który zaprponowal Sebast i czekac (test wlasnie trwa :) i modlic sie aby niunia sie nie sfajczyla...

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

1. Stwiedzili, że pobór mocy jest ok, a co powiedzieli na Wasz pomiar ?

2. Sprawcie jeszcze raz pobór prądu ;) (może być bez załączania alarmu) - podłączcie miernik i nie ruszajcie samochodu przez 15-20min ...

3. Ten zawór do re ... to pewnie chodziło mu o recylkulację oparów ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

Nadarzyła mi sie dziś okazja pogrzebac troche w aucie :lol: i tak, (Sebast odpowiadajac na twoje pkt-y...)

1. No tak stwierdzili i jak sie okazuje mogli miec racje patrz pkt 2.

2. Rano zdarzył sie niespodziewany wyjazd poszedlem na parking przed wczoraj normalnie samochod byl zamkniety z włączoną klemą załączonym alarmem dzis normalnie rano odpalił kontorliki i lampki paliy sie mam wrazenie cala mocą wskaznik naladowania akumulatora (taki zielony) byl zielony...

Po dojechaniu na miejsce zaopatrzylem sie w miernik i do dziela, pojechalem do garazu wykrecilem czunik otwarcia klapy bagaznika podpialem sie pod aku gdzies po 10 minutach jazdy wczenisej i pobor byl na poziomie 0,20 - 0,25 Ah wiec w normie poczekalem okolo 30 minut nic nie spadlo caly czas byl na tym samym poziomie... no wiec zaczalem kombinować...

jak juz pisalem w innnym watku mam tez problem z elektryczna szybą w ASO wteirdzil ze na 90 % silniczek wysiadl

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=10102

 

ale wracajac

zaczalem najpierw bawic sie alarmem wlaczalem wylaczalem obserwujac pobor pradu nic sie nie zmienialo, dalej zaczalem bawic sie tymi drzwiami gdzie mi szyba nie dziala i mam wrazenie ze jak podlaczylem wtyczke do tego najprawdopodobniej walnietego silniczka (bo jak jezdze odlaczam bo wczesniej zdarzylo sie ze pare razy zalapala) to pobor podskoczyl znow do 1.30 - 1,50 Ah, wiec mysle sobie ze to pewnie to ale odlaczam wtyczke i pobor nie maleje podlaczam znow bez zmian i tak kilka razy ... hmmm znow zostawilem ja na jakies 30 minut i nadal byl ponad 1 Ah, zaczalem po koleji rozpinac wszytsko co w tych drzwiach bylo podlaczone jakimis wtyczkami... pobor nadal za duzy, rozebralem schowek i dobralem sie do sterownika szyb odpialem lewa szybe pobor nadal za duzy, odpialem tez tam sterownik od centralnego i bez zmian...

wrocilem z powrtoem do tego przekaznika o ktorym wczesniej pisalem, od razu zauwazylem ze jest bardziej cieply niz inne.... po wyjeciu prad spadl do 0,05 0,08 Ah wiec to kurde musi byc cos tutaj tak mysle...

Cały czas jednak nie wiem dokladnie za co ten przekaznik odpowiada, dzwonilem do ASO facio powiedzial ze rozdziela on prad m.in na sterowanie szyb centralnego zamka itp itd...

otworzylem maske zdemontowalem czujnik i przy otwartej skrzynce bezpiecznikow zaczalem klikac alarmem

to co wyraznie slychac przy uzbrajaniu i rozbrajaniu to dzwiek ala krotkie spiecie wlasnie w tym przekazniku, przy wyjetym przekazniku i klikaniu alarmem nie ma tego dzwieku no i pobor jest ok...

Mam 2 teorie na tzw chłopski rozum :)

pierwsza - silnik od szyby powoduje jakies spiecia ale nie zawsze...

druga - facio od alarmu podpial sie w wiazke dochodzaca do tego przekaznika i alarm powoduje jakies spiecie na tej wiazce ale tez nie zawsze

 

No to moje teorie a jakie Wasze ???

 

3. reculkulacja :duh: :duh: :duh: - trudne słowo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

Opublikowano

Moje małe uwagi ;) :mrgreen:

1. Prąd mierzy się w "A" (amperach), a nie w Ah (amperogodzinach) ;) - A to prąd, a Ah to energia ... :mrgreen:

2. Ten zawór to do "recylkulacji", a nie "reculkulacji" :mrgreen:

3. 0.20-0.25 na "postoju" to też trochę duży pobór prądu, ale jest to wg., mnie, górna granica poboru prądu, która jeszcze nie sprawia większych problemów (akumulator powinien około tygodnia wytrzymać bez ładowania).

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

2. Ten zawór to do "recylkulacji", a nie "reculkulacji" :mrgreen:

 

Sebast do recyrkulacji a nie "recylkulacji" :mrgreen:

:duh: :mrgreen: :clap:

Dobre :cool2: ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Noooo .... może .... ;) - kolega PRYMUS chyba też :mrgreen:

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

Kolega PRYMUS pisał to po 20 godz. na nogach wiec wybaczcie :modlitwa: :mrgreen:

 

A wracając do tematu, tak sie zastanawiam czy ten silnik od szyby może wywoływac jakieś spięcie czasami jak sądzicie, prawie znalazłem juz drugi i chyba sie zdecyduje zamienić ale mam obawy że to pożeranie prądu nie ustąpi...

>>> PRYMUS <<<

BMW Klub POLSKA


==================================

Always look on the bright side of drive & wife :)


http://img182.imageshack.us/img182/295/podpisforum3ru.jpg

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano
Miałem trzy razy takie zdarzenie, że akumulator mi "coś" rozładowało. Z tego, co zaobserwowałem to zdarzało się to na zimnym silniku - po nocy odpalił bez problemu, wyjechałem z garażu i zgasiłem. Po ok. godzinie już akumulator był rozładowany. Pobór prądu jest taki jak u kolegi ok.2,5A dopóki nie rozłączy jakiś elektrozawór (pyknięcie po zgaszeniu silnika po ok. 10s).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.