Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam takie pytanie? Czy w E36 316 można zrobić tak geometrię kół żeby z dołu się lekko rozchodziły i zbiegały się do na górze? Chodzi o to że prze nawrocie czy jakiej próbie bączka przód mi ucieka. Myślę o rozpórce ale kolega nie ma rozpórki i taki sam silnik i bączki kręci bez problemu. Czy jest sens takiej geometri?
Opublikowano
generalnie negatywne ustawienie kół, czyli pochylenie górnej części kół "do środka" jest stosowane praktycznie w większości samochodów i zapewne w e36 też tak powinno być. Zwiększenie negatywu może pomóc ale nie sądzę aby w tym był problem
Opublikowano
Ja bym się najpierw skupił na sprawdzeniu stanu zawieszenia albo nawet od opon, bo przyczyna podsterowności może nawet w tym tkwić. Rozpórka na pewno w niczym nie przeszkodzi ;)
Opublikowano

Drogi kolego - jest jedno "ale", mianowicie w E36 seryjnie nie ma możliwości zmiany kąta pochylenia koła.

Jest oczywiście i na to sposób, ale chciałbym Ci uświadomić że nie jest to takie proste.

Jeżeli dobrze poszukasz w moich postach, to znajdziesz informacje jak to zrobić - juz o tym troszke pisałem.

U mnie obecnie jest dość spory negatyw i samochód prowadzi się świetnie, z tym że w koleinach jest dość nerwowy - coś za coś ;-)

Moje BMW 330d E46 Sedan '04 (manual) wciąga średnio:

http://www.motostat.pl/user_images/15057/icon1.png

Opublikowano
Tak jak koledzy wyzej pisali to raczej nie ustawienie kol jest u Ciebie problemem. Z tego co sie orientuje to wiekszosc BMW ma obie osie w negatywie ustawione fabrycznie. U Ciebie to ja bym stawial na amory z przodu to wymiany jesli dzieje sie to na asfalcie. Gumy tez wypada sprawdzic bo jak z przodu masz takie, ktore gorzej trzymaja od tych z tylu to po prostu jasna sprawa. Poprawcie mnie jesli sie myle.
O Tempora! O Mores!
Opublikowano
Amorki wymieniałem niecały rok temu, tylko ze po wymianie nie ustawiałem geometri. Opony to raczej nie bo i na letnich szerszych i na zimowych węższych jest to samo. Jak miałem alu to były one równe z przednim błotnikiem. I patrząc od przodu można było zauważyć że jedno koło wystawało z góry bardziej za błotnik a jedno było lekko schowane. Gadanie nie pomoże trzeba pojechać na geometrię i się okaze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.