Skocz do zawartości

Coś nie tak w silniku, szarpie, gaśnie, tryb awaryjny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jestem pierwszy raz na ty forum ale proszę o radę wszystkich miłośników bawarskiego cuda.

Od roku jestem posiadaczem e39 520 silnik M52, wszystko do niedawna było oki ale od jakiegoś miesiąca dzieją się dziwne rzeczy. Podczas jazdy po mieście, silnik przechodzi w tryb awaryjny i traci moc (tak mi się wydaje, że to tryb awaryjny). Po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wraca do normy. Dzieje się tak tylko na gorącym silniku i głównie wtedy gdy stoję np na światłach na jałowym biegu i gdy ruszę to silnik szarpnie i przeskoczy w tryb awaryjny. Podczas jazy po trasie jest wszystko ok autko ma przyspieszenie i chodzi jak zegarek.

Proszę o radę bo już nie wiem co to może być jedni piszą że sonda inni że przepływka a jeszcze inni że czujnik położenia wału korbowego??

Pozdrawiam

Opublikowano
Myślę, że czujnik położenia wału. Ale równie dobrze możesz mieć problem z układem chłodzenia. Wybadaj dokładnie szczelność, upewnij się, że jest odpowietrzony. A i u mnie przechodził w tryb awaryjny przez gumowe węże paliwowe pod kolektorem - przepuszczały paliwo, dławił się, gasł. Po wymianie jak ręką odjął (u mnie silnik M50 wiec generalnie praktycznie ten sam)
http://i.imgur.com/CgYlyQw.jpg
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Miałem dokładnie to samo. Czujnik położenia wału korbowego. Od tego zacznij, poza tym w teście diagnostycznym będziesz to widział. Koszt około 500-600 PLN. U mnie było tak że pod osłoną wtyczki czujnika luźne kabelki straciły izolację, skruszyła się i być może robiły się krótkie zwrcia czegoś z czymś. Więc jeśli nie chcesz kupować nowego najpierw sprawdź stary. Powodzenia!
Opublikowano
[...]Od tego zacznij, poza tym w teście diagnostycznym będziesz to widział. Koszt około 500-600 PLN[...]

 

Fiu, fiu... Kosztowny ten test diagnostyczny :twisted2:... To tyle ile kosztują 2-4 (w zależności od możliwości) interface'y diagnostyczne pozwalające na diagnozę wszystkich modułów...

 

pozdrawiam

 

thenygoos

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Opublikowano
w swojej V8 miałem podobnie, z uwagi na bardzo niskie obroty przy ruszaniu odłączało mi jeden cylinder. Wymiana świec i czyszczenie przepływki pomogła o tyle że nie rozłącza mi cylindra. Jednak nadal mam niskie obroty.
Opublikowano

dodam tylko iż ze względu na zdublowany układ kontroli położenia mechanizmów w silniku miałeś szansę pomykania wózkiem...

w innych stałbyś na poboczu ...

Opublikowano
nie nie!!!!

Czujnik nowy tyle kosztował ...

 

No to i tak jakoś dużo... Oryginalny, nówka-sztuka to koszt około, czy też nieznacznie więcej niż 300 PLN...

Jedyne

http://images.spritmonitor.de/229694.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.