Skocz do zawartości

530i V8 Problem ze wspomaganiem, dziwny chałas :)


Pawel20053

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

 

Mam 2 problemy ze swoją bavarką, mam nadzieje że któryś z doświadczonych klubowiczów bedzie w stanie mi pomóc :)

 

1. Czasami podczas szybkiego kręcenia kierownicą (w miejscu, lub przy bardzo wolnej jeździe), kierownica się na chwilke blokuje czemu toważyszy dźwiek przypominający pisk. Dodam że z przodu mam opony 225/40/R18. Czy to właśnie mała elastyczność niskoprofilowych opon może powodować że pompa wspomagania nie nadąża ?

 

2. Podczas pracy na biegu jałowym, słychać dziwne terkotanie dochodzące jak be ze skrzyni biegów, gdy wcisnę sprzęgło dźwięk znika.

 

Czekam na opinie. Pozdrawiam :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widac kolego ze nie szukasz ;) jestes nowy, wiec skorzystaj z szukajki czasem, bo ten temat byl kilka dni temu zalozony z reszta przeze mnie :)

 

Ale do rzeczy, mam identyczny problem co u Ciebie, kierownica sie przycina i slychac piski. Ja mam zalozone 195/60/15 wiec raczej nie jest to wina opon, paski mam wszystkie nowe, podejrzenie wiec pada na pompe lub przekladnie.

 

Dodam, ze zjawisko to u mnie sie nasila lub slabnie, nie zauwazylem tylko zaleznosci dlaczego tak jest - chwilowo jest dobrze i kierownica przycina sie sporadycznie.

 

pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To terkotanie może pochodzić od koła zamachowego(dwumasowego).Pisk od pompy wspomagania,u mnie też piszczy,jak będę mieć chwilę czasu to ją rozbiorę i zobacze co nie tak jest,podobno zużywa się w niej jakiś pierścień,można go dorobić z tego co słyszałem.Może ma ktoś większe doświadczenie odnośnie pomp wspomagania?Regenerował ktoś z was własnoręcznie taką pompę?pozdr.
Nur bmw e32
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To terkotanie może pochodzić od koła zamachowego(dwumasowego).

 

Wcale nie musi to być koło, kumpel miał tak u siebie zanim wysiadła mu tarcza sprzęgłowa choć też były podejrzenia o dwumas. jak odpalił silnik to delikatnie coś pobrzękiwało wcisnął sprzęgło i cisza, delikatnie zwalniał pedał i było git dopiero jak szybko puszczał hałas powracał

Ten post wyraża moją opinię w dniu dzisiejszym.Nie może on służyć przeciwko mnie w dniu jutrzejszym,ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez podania przyczyny.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy Twój problem to ślizgający się pasek od wpomagania.Jak sie slizga słychać pisk i kiera się blokuje ja stawiam na to.Drugi problem to zapewne koło dwumasowe jak przy gaszeniu silnika masz dżwięk taki jakby silnik latał na wywalonych poduchach to prawie pewne że dwumas.Pozdro
dresta30
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to tylko pasek to dobrze :)

 

Jeżeli chodzi op to terkotanie, przy gaszeniu nie słychać żadnego chałasu. Nie ma też żadnego znaczenia czy puszczam sprzęgło szybko czy wolno, terkocze zawsze.

 

W sumie słyszałem ten chałas przy zakupie pojazdu, znajomy powiedział że miał coć takiego w VW Golf IV i musiał całą skrzynie wymienić, na co sprzedawca powiedział że tu nie ma możliwości żeby ze skrzynią się coś stało i da mi pisemną gwarancje że jeżeli w ciągu 2 lat cos sie stanie to wymieni mi za darmo na nową.

 

A co wy na ten temat myślicie szanowni BMW maniacy :-D Bedzie tak jexdzić do końca świata i o jeden dzień dłużej, czy w końcu padnie mi gdzieś na trasie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.