Skocz do zawartości

330d - czyzby głowica?


Dominik86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, moj mechanik podejrzewa, ze mam uszkodzona uszczelke lub peknieta glowice, za wymiane uszczelki orientacyjnie zarzucil ok 1200-1400 PLN'ow w sumie nie wiem czy to duzo czy malo, znajomy co prawda w e36 316 placił za wszystko łącznie 500 PLN (tzn. wymiane uszeczelki)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po czym ten mechanik stwierdził tak straszne fakty?, przegrzałeś silnik, jeździłeś bez wody, ??

Co do cen nie mam pojęcia ale radziłbym podjechanie do jeszcze jakiegoś dobrego mechanika,

 

wlasnie dolewam wody ciagle do chlodnicy a z wydechu pluje woda na zimnym :/ dzis niezle parował jak czekałem na parkingu :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

UUUU, to nie dobrze, nie będzie to tani wydatek, tylko jestem ciekaw jak do tego doszło - takie rzeczy nie dzieją się same z siebie...

Ale polecam oddać samochód do dobrego mechanika bo to nie jest łatwa sprawa.

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UUUU, to nie dobrze, nie będzie to tani wydatek, tylko jestem ciekaw jak do tego doszło - takie rzeczy nie dzieją się same z siebie...

Ale polecam oddać samochód do dobrego mechanika bo to nie jest łatwa sprawa.

 

dziś jeszcze zobacze jak się zachowuje na ciepłym facet mówił, że jeśli to uszczelka to się powinna sklejać i przestać dymić no nic, zobaczymy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosc duzo mam do czynienia z dieslami bmw (LR) i jeszcze nie slyszalem o walnietej uszczelce pod glowica w m57. Przed sciagnieciem czapki dobrze bylo by sprawdzic czy woda nie dostaje sie jakas inna droga (np wymiennik jak jest zamontowany). Podstawa, napompowac 1,25bar do ukladu chlodzenia na zimnym silniku, sprawdzic czy ubywa plynu oraz gdzie on sie wydostaje/dostaje.

UWAGA:

Jezeli plyn idzie do ktoregos z cylindrow istnieje mozliwosc wystapienia blokady hydraulicznej - w rezultacie silnik na zlom.

Jezeli mamy 100% pewnosc ze plyn dostaje sie do ktoregos z cylindrow to po zdjeciu glowicy trzeba sprawdzic czy korbowody nie sa skrzywione (najprosciej najszybciej sprawdzic wysokosc tloka ponad blok).

 

 

 

Co do ceny wymiany to niestety w Polsce liczy sie przewaznie im taniej tym lepiej. Czesto wyglada to tak ze idzie nowa uszczelka + zrobiona glowica, czasami sruby, czasami nowe plyny i na tym koniec. A co z cala reszta, ktora trzeba wymienic przy demontarzu glowicy i osprzetu (szczegolnie przy dieslu) ? W 90% przypadkow na tych sprawach sie oszczedza a pozniej niezadowolony klient wraca sie z usterkami.

Jak juz zrobic to zrobic pozadnie.

Ja takich klientow co chca tanio to gnam kijem od domu :P

Witam wszystkich.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.