Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

1. Miałem ten sam problem bo nie ma tatuśka współwłaściciela, płacę 100 %, kupiłem najmniejszy silnik 6 cylindrowy czyli 2 litry (1991 cm). Opłaty są więc znośne. Za 4 cylindrowymi nie ma się co oglądać. Jeździłem przed zakupem czterema (2 X 1,8 i 2 X 1,9 ) i dopiero jak wsiadłemn w 6 cylindrowy to już nie miałem wątpliwości.

2. nie wiem, ja narazie wymieniam elementy eksploatacyjne (klocki hamulcowe, sprzęgło, amory), tak to wszystko ok.

3. Taaak grzech ogromny, wstyd i coś tam, strasznie tu jęczą na temat LPG ale mam to wdupie, w tym roku sam zakładam gazociąg.

4. Bo trudno sprzedać, bo większość to padlina, i zauważ że wszystkie mają przebiegi o połowę mniejsze niż na zachodzie ;-)

5. Racja - sprzęgło sachs 500 zł, klocki TRW komplet przód i tył dałem 150 zł. - ogólnie jest w miarę tanio i większość e36

6. Ja hałasu i mojego zawieszenie M-technic ale cała reszta to znakomicie rekompensuje.

7. Różnie, u Piotresa Z3 to pasja/obsesja, u mnie raczej średnio - dbam i wymieniam części na nowe gdy się kończą lub psują ale robię to sam jak kolega wyżej. Poza tym nie śpię koło auta i wchodzę w butach ;-). Większość poprostu jeździ i naprawia jak się coś psuje. Musisz zrozumieć że to przepiękne autko, i tak jak z piękną kobietą człowiek się w nim zakochuje. Później efekt jest taki że się przesadnie dba lub coś tam. Miałeś kiedyś zjawiskowo piękną dziewczynę ? Jeżeli tak to wiesz jak potrafi ryć beret. Z3 takie właśnie jest ;-)

Kupię kierunek biały, lewy do Z3
  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

[ Musisz zrozumieć że to przepiękne autko, i tak jak z piękną kobietą człowiek się w nim zakochuje. Później efekt jest taki że się przesadnie dba lub coś tam. Miałeś kiedyś zjawiskowo piękną dziewczynę ? Jeżeli tak to wiesz jak potrafi ryć beret. Z3 takie właśnie jest ;-)

 

Marquez i to jest kwintesencja posiadania BMW Z3 - to zrycie beretu na tym punkcie-

kolego nie dopytuj o szczegóły - jak się zakochałes kupuj i nie szukaj wymówek aby nie kupić - i kup od 2.8 w górę. Ja osobiście mam 3.0 i to genialna jednostka napędowa jest i nieważne ile pali- to ma być przyjemność z jazdy.A i jeszcze jedno - jak załadujesz butlę w jedyne wolne miejsce czyli bagażnik to już nie pojedziesz na wakacje z bagażem :)

Opublikowano

Nie wyglada zle ta Z3. Jest przynajmniej nie najgorzej umyta i wyczyszona do sprzedazy a to juz wg mnie plus, ktory swiadczy takze o kulturze sprzedajacego.

 

Dywaniki i nakladki sa wiejskie ale to szczegol :).

 

No i ktos jej zafundowal szeroki tyl od wersji R6, ale przynajmniej korzystnie to wyglada.

 

 

Akku na ogol bylo pod maska na poczatku prod. modelu, przy silnikach R4. Choc w gruncie rzeczy akku w bagazniku bylo opcja, wiec nie zdziwilbym sie zbyt jakbym zobaczyl i 2.8 z akku pod maska. Generalnie nie ma reguly, wiedz tylko ze bardziej cenione w bmw jest akku w bagazniku :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
No i ktos jej zafundowal szeroki tyl od wersji R6, ale przynajmniej korzystnie to wyglada.

Czyli wymieniony został tylny zderzak i nadkola?

 

Trochę poczytałem i uściślając: szerszy był tylko w wersji 2.8 i M. A po liftingu wszystkie były już szerokie.

Opublikowano
Czyli wymieniony został tylny zderzak i nadkola?

Tylny zderzak, błotniki, nadkola i progi.

Co do tego egzemplarza to troche lipa, że brak skór (tam jest coś przypominające skóre (ekoskóra?) + taki materiał o dziwnej strukturze), dodatkowo emblemat z tyłu źle przyklejony (klapa malowana?) + przedni zderzak odstaje, zmieniony tył + te detale wychodzi na to, że mogła być cała malowana :)

Z mniejszych pojemności szukaj 1.9 is 140KM, a i nie daj się nabrać, ze seryjne z3 1.9 po lifcie ma 140KM

http://img214.imageshack.us/img214/7770/z3roadsterturninwheelsln4.gif
Opublikowano
Ja załaduje w koło zapasowe i pojade na wakacje ;-)

a zapas w spray-u :cool2: tez mam taki w z4 mimo tego iż nie mam LPG :norty:

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
Oczywiście że wspray-u przecież nie będę kręcił koła w środku drogi ;-) ja mam taki z metalową nakrętką na końcu żeby nie wybiło przy nabijaniu koła.
Kupię kierunek biały, lewy do Z3
Opublikowano
Dołączę się do tematu bo też kręci mnie z3, więc może kiedyś... :) Nigdy w nim jeszcze nawet nie siedziałem, zanim zacznę cokolwiek rozważać zastanawia mnie jedna rzecz - może to głupie pytanie ale - mam 195cm wzrostu, nie będę za bardzo podwiewany po głowie? :mrgreen: Pytam bo w każdym aucie nawet po całkowitym obniżeniu fotela mam głowę praktycznie tuż pod podsufitką, każdy kto wsiada do mojego auta mówi że jeżdżę na leżąco, ale inaczej praktycznie się w moim przypadku nie da, tyle że w z3 o ile dobrze widzę chyba nie za bardzo da się nawet "położyć" fotele :D
Opublikowano

Nie sadze zeby sie wogole zmiescil do Z3 roadstera ze zlozonym dachem. Ja mam np. 188cm i ze zlozonym dachem jeszcze swobodnie klade plasko dlon na glowie, wiec jest jeszcze ze 3-5cm luzu, ale np. inna osoba ktora takze miala 188cm ale dluzszy tulów juz sie do mojego samochodu nie zmiescila - tzn wlosami dotykala dachu.

 

Fotel oczywiscie opuszczony najnizej jak sie da.

 

Aha - mam wersje przed liftem wiec bez podsufitki dachu. Wersje po lifcie maja podsufitke softtop'a, wiec jest jeszcze ze 2-3 cm nizej. Wg mnie u mnie jakby byla ta podsufitka to juz bym wlosami jej dotykał.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
Tez mam 188 i nie mam tego problemu, a fotel nie jest na samym dole. Nogi mam raczej krótkie. Mieszczę się w poliftowym i głową nie uderzam w podsufitkę.
Opublikowano
No myślę, iż będziesz miał problem. W mojej z3 nie mieścił się kolega o wzroście 190cm. Jak podsunął fotel do przodu i oparcie położył to głowa jeszcze się mieściła ale kolanami o kiere czepiał i nie było jazdy. Jedyny chyba rozsądny motyw to wstawić cienkie kubełki. Wtedy całe ciało pójdzie niżej. Ale raczej z komfortem będzie kiepsko. :(

były e36 od 316 do 320,kilka e46 od 318 do 323,e39 525tds,z3 2.8,z4 3.0

z4 jest fajne ;) ale tylko e89

http://img442.imageshack.us/img442/4116/z4avatar.png

Opublikowano
No to nie pocieszyliście mnie :cry: Przy jakiejś okazji będę musiał się przymierzyć do jakiejś z3, ale skoro piszecie że ludzie trochę niżsi ode mnie z trudem się mieszczą to pewnie nic dobrego z tego nie wyjdzie... Pozostaje jeszcze jedna opcja -fotel max w górę i jazda w kasku z głową nad szybą :mrgreen:
Opublikowano

Ze zdjęć nie ma się zbytnio do czego przyczepić. Rażą jedynie te felgi, i chromowane ramki tablic..

 

Jeżeli 4cyl to celuj chociaż w 1.9 140KM :wink:

http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano
No to nie pocieszyliście mnie :cry: Przy jakiejś okazji będę musiał się przymierzyć do jakiejś z3, ale skoro piszecie że ludzie trochę niżsi ode mnie z trudem się mieszczą to pewnie nic dobrego z tego nie wyjdzie... Pozostaje jeszcze jedna opcja -fotel max w górę i jazda w kasku z głową nad szybą :mrgreen:

 

Zawsze mozna tez : http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=11738

 

Wtedy juz dachu chocbys chcial to nie zamkniesz.

 

Koles widzialem ze jezdzi tym w kasku "orzechu" :lol: .

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Powinien być wyżej, widocznie było grzebane :)
http://obrazki.elektroda.pl/5027143500_1344194822.jpg
Opublikowano

Z3 z prawidlowo przyklejonym emblematem to zadki widok na allegro. :oops:

 

Moze 1/10 ma emblemat w fabrycznym miejscu.

 

Zobacz galerie mojego samochodu, on ma przyklejony emblemat w fabrycznym miejscu.

 

EDIT: zrobilem test i musialem wyswietlic ponad 5 aukcji z allegro zeby znalezc orginal .... :lol:

 

Tu wyglada ze takze jest w orginalnym miejscu : http://otomoto.pl/bmw-z3-1-9-gaz-sekwencja-C16851835.html

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

 

Noszę się z zakupem Z3 COUPE.

 

Mam gorącą prośbę o ocenienie tych samochodów.

 

http://otomoto.pl/bmw-z3-2-8-192km-C17905429.html

http://allegro.pl/bmw-z3-coupe-idealny-i1508282730.html

 

1. Czy cena jest adekwatna czy tez zbyt niska jesli chodzi o te roczniki i wersję COUPE?

2. Moze w tych cenach to są same ulepy?

Strasznie ciężko dorwać jakieś w wersji COUPE - nie jestem jeszcze tak obeznany w temacie żeby stwierdzić czy zwyczajnie wyprodukowano ich tak mało - czy też jest jakaś inna przyczyna.

 

Wielkie dzięki za pomoc i podzielenie się wiedzą.

Opublikowano

Auto nr1 - cena za niska.

auto nr2 - byle auto forumowicza houek, teraz kolejny jego wlasciciel je sprzedaje. Podobno bardzo ladny stan :) Przynajmniej wlasciciel tak twierdzil. Mozesz jego podpytac mysle spokojnie na PW.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.